Gratis voor beginnende verzamelaars
Antw: Gratis voor beginnende verzamelaars
Hoi Marnick,
Je hebt je dan wel ingeschreven na de datum dat ik dit postte, maar je bent duidelijk nog een beginner en geen handelaar. Daarom wil ik je heel graag helpen.
Kom maar in Nieuwegein langs dan zorg ik dat ik een pakketje voor je heb klaarliggen. Van deze tandjes heb ik bijna alles al weggegeven, maar ik heb hier en daar nog wel een tandje liggen.
Arjen
Je hebt je dan wel ingeschreven na de datum dat ik dit postte, maar je bent duidelijk nog een beginner en geen handelaar. Daarom wil ik je heel graag helpen.
Kom maar in Nieuwegein langs dan zorg ik dat ik een pakketje voor je heb klaarliggen. Van deze tandjes heb ik bijna alles al weggegeven, maar ik heb hier en daar nog wel een tandje liggen.
Arjen
Ik wil er ook wel ééntje of meer, als je er nog over zijn
dan wordt dat mijn eerste haaietand.
God zal het je belonen
MVG, juul

MVG, juul
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Gratis voor beginnende verzamelaars
Hoi zoekertjezoekertje schreef:
Nee sorry ik denk dat mijn ouders daar niet me akkoord zouden gaan ik ben nog maar 12 jaar
Ik denk dat je ook beter je priveadres even van je profiel af kunt halen. Zullen je ouders denk ik ook niet zo prettig vinden.
Robert Mensink
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: Gratis voor beginnende verzamelaars
Volgens mij hebben sommige mensen e.e.a. niet goed gelezenfossiel hunter sean schreef:
Hej Arjen
je trekt wel veel nieuwe forum leden aan:D

ik ben eventueel ook wel geintreseerd als het mag en er nog over is
mvg gilles
mvg gilles
Bijna alles van deze foto is weg, maar het gekke is, is dat er steeds weer wat bij komt. 
Gilles,
Ik zag dat je in Antwerpen woont. Ga je naar de beurs in november? Ik zal dan wel wat meenemen.
Voor de sommige reacties geld dat ik het wel apart vind dat mensen een account aanmaken en zomaar reageren. Ik heb altijd geleerd me eerst even voor te stellen, maar dat zal wel aan mijn ouderwetse opvoeding liggen

Gilles,
Ik zag dat je in Antwerpen woont. Ga je naar de beurs in november? Ik zal dan wel wat meenemen.
Voor de sommige reacties geld dat ik het wel apart vind dat mensen een account aanmaken en zomaar reageren. Ik heb altijd geleerd me eerst even voor te stellen, maar dat zal wel aan mijn ouderwetse opvoeding liggen