GW uit omg Antwerpen
Antw: GW uit omg Antwerpen
@Robin
die tweede is echt fantastisch.
Jaapie heeft er een paar jaar terug eentje gevonden van ongeloofelijke kwaliteit.
Jaap als je dit leest zet er eens een foto op.
die tweede is echt fantastisch.
Jaapie heeft er een paar jaar terug eentje gevonden van ongeloofelijke kwaliteit.
Jaap als je dit leest zet er eens een foto op.
groeten van de brabantse bende
- binbinneke
- Contacteer:

@ Franky: zeg dat wel!
Papa deed met z\'n paraplu \'n struikje opzij, en daar lag die. Het valt me op dat er meestal bovenkaakstanden gevonden worden , en minder onderkaakstanden. Dit is dan een (vrij grote) onderkaakstand, en ik schrok me dan ook nog eens kapot dat het een \'split-tip\' had ...
Die van Jaap heb \'k ook eens op foto gezien, staat hier ergens al op het forum. Was inderdaad een pracht van een tand.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Frisian-old-age
OT.
@Robin, nogmaals bedankt voor je C.catticus.
groetjes,

groetjes,
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- Supergraver
Zo iedereen nog bedankt voor het kapen van mijn topic, wat een rotstreek zeg! 
Nee hoor, zoals ik al zei ik had geen hoge vewachtingen, dat ik een GW uit Antwerpen via een ruil zou bemachtigen, hoewel er de laatste tijd wel steeds vaker van deze tanden gevonden worden.
Vwb de Cadzand tanden (hebben we via de mail contact gehad), dat zijn natuurlijk hele speciale tanden (ook daar heb ik nooit een GW gevonden), maar niet de tanden waar ik naar op zoek ben. Ik ben in het geheel niet bezig met mijn Cadzand/Nieuwvliet-bad verzameling en des te meer met de tanden uit Antwerpen.
Iedereen met de foto\'s en de tanden: Prachtig! En jazeker ik ben nog steeds jaloers!
Groeten uit Norge,
Martijn

Nee hoor, zoals ik al zei ik had geen hoge vewachtingen, dat ik een GW uit Antwerpen via een ruil zou bemachtigen, hoewel er de laatste tijd wel steeds vaker van deze tanden gevonden worden.
Vwb de Cadzand tanden (hebben we via de mail contact gehad), dat zijn natuurlijk hele speciale tanden (ook daar heb ik nooit een GW gevonden), maar niet de tanden waar ik naar op zoek ben. Ik ben in het geheel niet bezig met mijn Cadzand/Nieuwvliet-bad verzameling en des te meer met de tanden uit Antwerpen.
Iedereen met de foto\'s en de tanden: Prachtig! En jazeker ik ben nog steeds jaloers!
Groeten uit Norge,
Martijn

hier nog wat betere foto´s van mijn mooiste.
hij wil de foto´s niet pakken. Geen idee waarom.
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: GW uit omg Antwerpen
Met groots plezier *buigt*frisian-old-age schreef:
OT.
groetjes,
'Search' your way into life.
Hier mijn wonder vondst. 6 cm lang en zo\'n beetje de beste die je zal zien uit dat gebied. (tenminste, alles kan leert me het verleden maar als iemand een betere heeft moet ik hem eerst zien).
Rene was er bij dat ik het ding vond. Hij zei: (letterlijk seconden voor ik deze vondst deed nadat ik eerder een Megalodon opraapte)
\'\'Zo, nu nog een Great White Jaap\'\'.
Dit was mijn eerste uitstapje naar Belgische fossil grounds.
Ik weet het klinkt sterk, maar het is de waarheid.
Groeten,
Jaap
Swampthing
yep, die bedoelde ik Jaap.
Martijn, mooi tandje om te ruilen, ik ben alleen bang dat je met een perfecte meg van minimaal 25cm over de brug zal moeten komen. LOL
Mocht iemand denken dat hij of zij nog een mooiere heeft, laat maar zien.
Die van Jaap staat op 1 en het twintipje van Robin op 2
Martijn, mooi tandje om te ruilen, ik ben alleen bang dat je met een perfecte meg van minimaal 25cm over de brug zal moeten komen. LOL
Mocht iemand denken dat hij of zij nog een mooiere heeft, laat maar zien.
Die van Jaap staat op 1 en het twintipje van Robin op 2
- Supergraver
Antw: Antw: GW uit omg Antwerpen
Far, way far out of my league,franky schreef: