welke haai???

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Casper
Contacteer:
Antw: welke haai???

Bericht door Casper » 25 jun 2005, 21:08

Beauval zal het wel zijn, of niet?

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 25 jun 2005, 21:26

Neen beste vriend, niet Beauval.
En ik zoek geen ambras met de mensen die zo vriendelijk geweest zijn deze plaats te delen en ons ook hebben gevraagd dit niet verder te vertellen om verschillende redenen. Voor mij is dat duidelijk genoeg en ik zal het dan ook niet verder vertellen. Ik denk dat dit niet meer dan normaal is. Zegt vriendschap jullie wel iets? :(

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 25 jun 2005, 21:46

eeeeeeh nee. vertel, wat is dat?

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:
Antw: Antw: welke haai???

Bericht door Casper » 25 jun 2005, 21:49

somniosus schreef:
En ik zoek geen ambras met de mensen die zo vriendelijk geweest zijn deze plaats te delen en ons ook hebben gevraagd dit niet verder te vertellen om verschillende redenen. Voor mij is dat duidelijk genoeg en ik zal het dan ook niet verder vertellen. Ik denk dat dit niet meer dan normaal is. Zegt vriendschap jullie wel iets? :(
dat maakt veel duidelijk. wist ik veel dat jij daar vrienden hebt die zo aardig zijn geweest jou binnen te laten en je op het hart hebben gedrukt niet verder te vertellen waar het is? :)
dan kan ik het wel begrijpen...

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Supergraver
Antw: Antw: welke haai???

Bericht door Supergraver » 26 jun 2005, 02:44

somniosus schreef:
Oja, natuurlijk weet ik wat vriendschap is Sommie. Maar die vrienden van jou hebben het toch aardig laten uitlekken als ook Theo en Morpheus er van af weten of behoren die ook tot de vriendenkring?
Als jullie dan dat plekkie zo graag geheim willen houden, loop dan niet zo flink te doen iedereen lekker te maken op een openbaar forum. Houd het lekker voor je zelf :)!
Verder vind ik deze discussie niet meer de moeite waard.

De groeten,

Martijn

Somniosus
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: welke haai???

Bericht door Somniosus » 26 jun 2005, 11:33

Supergraver schreef:
Oja, natuurlijk weet ik wat vriendschap is Sommie. Maar die vrienden van jou hebben het toch aardig laten uitlekken als ook Theo en Morpheus er van af weten of behoren die ook tot de vriendenkring?
Morpheus wel en Theo weet het allicht wel dankzij ons.

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 26 jun 2005, 11:35

Supergraver schreef:
Als jullie dan dat plekkie zo graag geheim willen houden, loop dan niet zo flink te doen iedereen lekker te maken op een openbaar forum. Houd het lekker voor je zelf :)!
Heb ik niet gedaan. Over zo\'n plekjes ga je mij niets horen zeggen. Ik zou nooit doen wat Theo deed en er zomaar over beginnen.

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 26 jun 2005, 11:36

Supergraver schreef:
Verder vind ik deze discussie niet meer de moeite waard.
Euh, ik zeker niet.

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 27 jun 2005, 16:54

Even een woordje: hoe frustrerend het ook moge zijn voor andere zoekers, ik vind dat niemand per sé de plicht heeft een vindplaats te delen met jan en alleman. In dit specifieke geval is er een overeenkomst met de eigenaar wat betreft geheimhouding, dus wat dat betreft denk ik niet dat wij kunnen beslissen dat Somniosus of Theo of wie dan ook die informatie moet delen.
Zij zijn sowieso in de beste positie om daarover te oordelen, en ik twijfel er niet aan dat, als ik aan Somniosus wat tips of vindplaatsen vraag, hij mij die met veel plezier zal geven (maar niet diegene waarvan hij beloofd heeft ze stil te houden).
Somniosus, probeer wat subtieler te zijn dan \"zegt vriendschap jullie iets?\", een forum leent zich maar al te goed voor misverstanden en dergelijke meer, dus ik stel voor dat we het hierbij houden.

Daarbij, ik heb met veel plezier het verhaal van Theo gelezen en mij daarbij voorgesteld hoe het moet zijn zoveel tanden te vinden... daar kan ik zo van genieten.

Als iedereen nu braaf een vindplaats toevoegt aan het vindplaatsengedeelte van deze site... :)

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Supergraver

Bericht door Supergraver » 27 jun 2005, 19:49

Beste Frederik,

Dat een vindplaats geheim blijft oke, no problem. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun favourite stekkie voor zich willen houden. Maar ga dan niet met drie man op dit forum als ouwe wijfen lopen te kijfen over \'de geheime locatie\' (wij weten lekker iets wat hullie en hunnie niet weten, nananana). Zeker niet als waarschijnlijk alle andere even fanatieke verzamelaars daar gefrustreerd door KUNNEN raken :(.

Groeten, Martijn

Gesloten