Hannover: wie blijft het weekend van 3 t/m 5 allemaal op de camping!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Hannover: wie blijft het weekend van 3 t/m 5 allemaal op de camping!!
Met of zonder Duitse broodjes LOL LOL LOLromi113 schreef:
Hoi Gerrit-Jan
Wij komen ook zondagochtend.
Koffie zou lekker zijn (haha).
groetjes en tot zondag 5 april.
Robert en Mirjam (Romi113)
Mss dat Marietta er wel weer lekkere koekjes bij heeft. Herman doet wel een bijdrage aan de meel en de eieren, hahaha
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Hannover: wie blijft het weekend van 3 t/m 5 allemaal op de camping!!
<<Mss dat Marietta er wel weer lekkere koekjes bij heeft>>
dat komt wel goed!
marietta
dat komt wel goed!
marietta
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Ik ga zeker naar de camping.
In elk geval zaterdagnacht.
De tent ligt al klaar.
In elk geval zaterdagnacht.
De tent ligt al klaar.
Time fades away (Neil Young)
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Met of zonder Duitse broodjes LOL LOL LOL
Mss dat Marietta er wel weer lekkere koekjes bij heeft. Herman doet wel een bijdrage aan de meel en de eieren, hahaha
Groet --------------------------------------------------------------------------------
Met broodjes of koekjes klinkt natuurlijk wel erg goed.
Wezien wel.
Aan degene Die nog naar Resse gaan:
Wij zijn zaterdag 14 maart nog in Resse geweest. Neem je lieslaarzen maar mee, de klei is erg nat en drassig (laars maat 39 zag eruit als maat 45).
groetjes Robert en Mirjam
--------------------------------------------------------------------------------
Groet --------------------------------------------------------------------------------
Wezien wel.
Wij zijn zaterdag 14 maart nog in Resse geweest. Neem je lieslaarzen maar mee, de klei is erg nat en drassig (laars maat 39 zag eruit als maat 45).
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Antw: Antw: Hannover: wie blijft het weekend van 3 t/m 5 allemaal op de camping!!
Hoi allemaal,
Ik twijfel nog wat ik zal doen - mijn dochters hebben waarschijnlijk zaterdag een turnwedstrijd waarbij mijn aanwezigheid hogelijk op prijs wordt gesteld... Maar een lekkere nacht slaap op de camping in plaats van 's morgens héél vroeg aurorijden is ook wel fijn...
Als ik zondag rij, zou ik (rijdend vanaf Nijmegen) eventueel mensen in het oosten des lands kunnen oppikken. In mijn Peugeot Partner is meer dan genoeg plek voor 4 man + hakspullen en op de terugweg een 5-tal reuzenammonieten
Ik moet wel weer bijtijds (lees ca. 11 uur weer thuis) weer terug rijden.
Groet,
Eric
[Bewerkt door Lowlander op 22-03-2009 om 22:49 NL]
Ik twijfel nog wat ik zal doen - mijn dochters hebben waarschijnlijk zaterdag een turnwedstrijd waarbij mijn aanwezigheid hogelijk op prijs wordt gesteld... Maar een lekkere nacht slaap op de camping in plaats van 's morgens héél vroeg aurorijden is ook wel fijn...
Als ik zondag rij, zou ik (rijdend vanaf Nijmegen) eventueel mensen in het oosten des lands kunnen oppikken. In mijn Peugeot Partner is meer dan genoeg plek voor 4 man + hakspullen en op de terugweg een 5-tal reuzenammonieten

Groet,
Eric
Gerrit-Jan schreef:
De rest komt rechtstreeks??
Zijn er nog meer mensen zich willen aansluiten op de camping.
- Camiel van Hinsberg
- Eric Visser
- Jeroen Bos
- Herman Zevenberg
- Robert Mensink
- Koos Ouwens
- Patrick Hendriks
- Rick Tunders en vader
- Robert en Mirjam Schneiders
Van Dominic en zijn vader weet ik dat ze niet overnachten op de camping. Ik hoop een kop koffie te kunnen regelen voor jullie zondag ochtend. Succes met de lange rit!!
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 22-03-2009 om 16:34 NL]
[Bewerkt door Lowlander op 22-03-2009 om 22:49 NL]
- Galeocerdo
Gewoonlijk doe ik een greep in mijn matskist uit mijn diensttijd. Van die blikken die nog houdbaar zijn tot 2020. "You can live on it, but it tast like sh....!" Zelf een potje koken, hmmm...nee. Schnitzels als deurmatten lijk me dus geen slecht idee. Eigen pils, geen probleem en verse broodjes in de morgen lijkt me top.
Gr. Taco
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Koos en ik hebben zaterdagavond nog verplichtingen en staan dus niet op de camping.
Wij gaan zondagochtend vroeg weg om op tijd bij de groeve te zijn.
Wij gaan zondagochtend vroeg weg om op tijd bij de groeve te zijn.
Robert Mensink
LoL en wat gevonden? vorige x had ik voor 30 kilo klei aan mijn bats hangen.Leuk dat jullie er zondag ook zijnromi113 schreef:
quote:
Wezien wel.

[Bewerkt door Erik-B op 29-03-2009 om 14:32 NL]
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Vandaag kreeg ik het bericht dat van de NGV Utrecht niemand naar de camping gaat.
Time fades away (Neil Young)
we hebben er zin in!
Zou er een tafeltennistafel zijn op de camping? we nemen batjes mee.
Marietta
Zou er een tafeltennistafel zijn op de camping? we nemen batjes mee.
Marietta