Fossiel.net weekend/week

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Frederik » 02 jun 2009, 20:49

Tot nu toe zijn we er steeds in geslaagd een weekend te organiseren waarbij zowel een brede waaier aan vondsten mogelijk was, in locaties die geschikt zijn voor jong en oud. Dit vraagt heel wat puzzelwerk natuurlijk.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Lowlander

Bericht door Lowlander » 02 jun 2009, 21:55

Toch even wat tegengas bij een langzaamaan wat kregelig wordende discussie - ik heb mogen genieten van het weekend van vorig jaar, en dit was tot in de puntjes verzorgd. Een belangrijke reden daarvan was denk ik dat de organisatoren (waaronder Herman en Frederik, samen met andere onmisbare "locals") zelf heel enthousiast waren over de gekozen locatie.
We moeten nu niet met zijn allen denken dat we een soort van "recht" hebben op een jaarlijks weekend - als dit idee er in sluipt, kan het wel eens heel snel gedaan zijn met de gezelligheid. Ik kan me Frederik's geprikkelde reactie dus wel voorstellen.
Het staat iedereen natuurlijk vrij om een dag/weekend te organiseren (dank voor Hannover!), maar laten we ook gewoon even afwachten wat de concrete plannen vanuit de site-beheerders zijn. Vriendelijke (!) aansporingen kunnen daarbij natuurlijk geen kwaad, maar smiley's verzachten niet altijd wat er geschreven wordt. De telefoon kan dan heel wat verhelderen (kan ik me ook zo uit het verleden herinneren, Martijn...;)).

Overigens, als er inderdaad veel belangstelling is, zouden twee niet-concurrerende weekenden ook best kunnen!

Hartelijke groet,

Eric - en nou niet allemaal boos op mij worden :D

[Bewerkt door Lowlander op 02-06-2009 om 20:56 NL]

Supergraver

Bericht door Supergraver » 02 jun 2009, 22:39

Hee Eric,

Nee, ik zal niet boos op je worden, hahahaha.

Fossielen uitjes zijn er altijd met of zonder fossiel.net, waar het mij om gaat is dat we een Poll hebben en terwijl deze Poll nog vollop actueel is er eigenlijk al besloten is waar de volgende trip naar toe zal gaan.
Een Fossiel.net week/weekend zou als streven moeten hebben dat iedereen in de gelegenheid moet kunnen komen om er eens aan deel te nemen.De afgelopen keer was het ideaal voor de mensen uit Belgie en het zuiden van Nederland.
Taco en ik zijn al bezig voor een Denemarken trip, maar dat zal slechts met een beperkt aantal mensen worden, daar wij ook de kleinere locaties willen bezoeken.
Persoonlijk doet het me dus weinig of ik nu onder de noemer fossiel.net ga zoeken, ik heb het toch wel naar me zin ;)

Gr

Martijn

Josine
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Josine » 02 jun 2009, 22:48

Josine schreef:
Frederik schreef:
er kan zeer gemakkelijk meerdere keren door dezelfde persoon een stem uitgebracht worden.
Ik zal vast wel iets niet goed doen, maar het is mij nog niet gelukt om een stem uit te brengen.
iemand een idee wat ik niet goed doe?

Josine

Lowlander
Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Lowlander » 03 jun 2009, 00:03

Supergraver schreef:
Hee Eric,

Nee, ik zal niet boos op je worden, hahahaha.
Weet ik ;)
Fossielen uitjes zijn er altijd met of zonder fossiel.net, waar het mij om gaat is dat we een Poll hebben en terwijl deze Poll nog vollop actueel is er eigenlijk al besloten is waar de volgende trip naar toe zal gaan.
Is misschien inderdaad niet zo handig gedaan, maar het leidt er wel nu toe dat jij een aantal mensen mee naar Denemarken neemt... Je wist vast door die poll dat er belangstelling voor was :D
Een Fossiel.net week/weekend zou als streven moeten hebben dat iedereen in de gelegenheid moet kunnen komen om er eens aan deel te nemen.De afgelopen keer was het ideaal voor de mensen uit Belgie en het zuiden van Nederland.
Daar heb je wel een punt, het ging mij meer om de toon.
Taco en ik zijn al bezig voor een Denemarken trip, maar dat zal slechts met een beperkt aantal mensen worden, daar wij ook de kleinere locaties willen bezoeken.
Persoonlijk doet het me dus weinig of ik nu onder de noemer fossiel.net ga zoeken, ik heb het toch wel naar me zin ;)

Gr

Martijn
En dat laatste geldt voor ons allemaal, denk ik. Het zou wel mooi zijn als we iets van een fossiel.net weekend-traditie konden laten bestaan. Al lukt het misschien niet ieder jaar.
Oh, en Josine, ik heb geen idee - wat gebeurt er dan als je wilt stemmen? Of zie je gelijk al de poll-uitslag? Dan heb je vermoedelijk al gestemd (of een huis/computergenoot...).

Groet,

Eric

[Bewerkt door Lowlander op 02-06-2009 om 23:05 NL]

sharkteethrene
Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door sharkteethrene » 03 jun 2009, 00:21

Josine schreef:
Josine schreef:
Frederik schreef:
er kan zeer gemakkelijk meerdere keren door dezelfde persoon een stem uitgebracht worden.
Ik zal vast wel iets niet goed doen, maar het is mij nog niet gelukt om een stem uit te brengen.

Ola Josine,

Blond?

Lol lol lol (kon het niet laten)

Groetjes,
Rene.

Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 03 jun 2009, 00:29

ik ben ook blond maar mij lukt het wel (L:DL)

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Josine
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Josine » 03 jun 2009, 00:34

sharkteethrene schreef:
Josine schreef:
Josine schreef:
Frederik schreef:

Ola Josine,

Blond?

Lol lol lol (kon het niet laten)

Groetjes,
Rene.

:D :D jazeker best wel blond

maar volgens mij moet ik toch echt ergens een pagina krijgen waarbij ik kan aangeven wat mijn voorkeur heeft. Alles al eens aangeklikt maar noppes.
Daar loopt het mis, dus wie maakt mij wijzer (ondanks mijn haarkleur :) )

Ik zie inderdaad gelijk al de poll-uitslag. Maar heb niet gestemd, of Torben moet bezig zijn geweest... haha (die kan nog niet echt geweldig lezen en schrijven)

[Bewerkt door Josine op 02-06-2009 om 23:37 NL]

Josine

Lowlander

Bericht door Lowlander » 03 jun 2009, 19:15

Josine,

volgens mij moet het lukken als je eerst al je cookies weggooit - dan "weet" fossiel.net niet meer dat je al eerder langsgeweest bent.

In Firefox: Tools > Clear Private data
In Explorer: Tools > Internet Options > General > bij Browsing History: delete (of anders de Nederlandse vetalingen hiervan)

Let op: dan ben je ook alle andere cookies kwijt, en vanzelf invullende passwords, enz.

Groet,

Eric

[Bewerkt door Lowlander op 03-06-2009 om 18:16 NL]

Josine
Contacteer:

Bericht door Josine » 03 jun 2009, 21:20

Hoi Eric,

Bij mij staat standaard het opschonen van alle privacy spul al aan bij het afsluiten van Firefox en de pc. Daar kan het niet aan liggen.
In ieder geval bedankt voor het meedenken en de tips. Zonder mijn stem zal het allemaal ook wel lukken denk ik zo :D :D :D

groetjes,

Josine

Gesloten