Mijn site
Antw: Mijn site
Hi Jeroen
Effe snel je website bekeken en ziet er goed uit. 1 kleinigheidje viel me op: een zwarte pathologische C.hastalis uit Mill is mi niet pathologisch maar typisch voor UA3 (bovenkaak anterieur 3de positie). Leg em maar eens naast een UA3 van C. carcharias.
gr Pepijn
Effe snel je website bekeken en ziet er goed uit. 1 kleinigheidje viel me op: een zwarte pathologische C.hastalis uit Mill is mi niet pathologisch maar typisch voor UA3 (bovenkaak anterieur 3de positie). Leg em maar eens naast een UA3 van C. carcharias.
gr Pepijn
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Mijn site @ Colin
Hey Colin,Colin schreef:
Getoonde foto's geven een kleine impressie weer over wat ik van Miste heb.
handige opbergdoosjes die gele!! Waar heb je die gehaald?? (en de inhoud mag er ook zijn

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hey,
Ja die doosjes zijn zeker handig! Ik kom ze af en toe tegen bij bouwmarkten. Deze heb ik voornamelijk bij Gamma weg. Af en toe kopen ze deze doosjes groot in en kan je voor een klein bedrag (+/- 2,5 euro) ophalen. Je moet het vaak wel een beetje in de gaten houden, want als ze er zijn gaat het vaak ook hard.
Kleine plastic bewaardoosjes van 2x2 cm passen hier dan ook weer heel mooi in. Beetje watten als ondergrond en je hebt een zeer handig berg - en -toonsysteempje.
[Bewerkt door Colin op 23-07-2009 om 13:39 NL]
Ja die doosjes zijn zeker handig! Ik kom ze af en toe tegen bij bouwmarkten. Deze heb ik voornamelijk bij Gamma weg. Af en toe kopen ze deze doosjes groot in en kan je voor een klein bedrag (+/- 2,5 euro) ophalen. Je moet het vaak wel een beetje in de gaten houden, want als ze er zijn gaat het vaak ook hard.
Kleine plastic bewaardoosjes van 2x2 cm passen hier dan ook weer heel mooi in. Beetje watten als ondergrond en je hebt een zeer handig berg - en -toonsysteempje.
[Bewerkt door Colin op 23-07-2009 om 13:39 NL]
'Just Pick It!'
Antw: Antw: Mijn site
Ik wil het wel even in de gaten houden. Ik werk bij de gamma, dus als ik hoor dat ze binnen gaan komen zal ik het alvast zeggen. Alleen is de hoeveelheid verschillend per filiaal.Colin schreef:
Deze heb ik voornamelijk bij Gamma weg. Af en toe kopen ze deze doosjes groot in en kan je voor een klein bedrag (+/- 2,5 euro) ophalen. Je moet het vaak wel een beetje in de gaten houden, want als ze er zijn gaat het vaak ook hard[Bewerkt door Colin op 23-07-2009 om 13:39 NL]
Groeten,
Tim
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Mijn site
Benjamin schreef:
Ik wil het wel even in de gaten houden. Ik werk bij de gamma, dus als ik hoor dat ze binnen gaan komen zal ik het alvast zeggen. Alleen is de hoeveelheid verschillend per filiaal.
Groeten,
Tim
Tof Benjamin. Ik houd me aanbevolen voor een partijtje.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hehe, ben eindelijk weer eens een keer online.
@ Frankie
Ik ben zeker wel geinteresseerd. Ik mail u van het weekend nog.
@ Isis
Bedankt, ik zal het meteen aanpassen.
Gr Jeroen
[Bewerkt door bullet op 24-07-2009 om 13:07 NL]
@ Frankie
Ik ben zeker wel geinteresseerd. Ik mail u van het weekend nog.
@ Isis
Bedankt, ik zal het meteen aanpassen.
Gr Jeroen
[Bewerkt door bullet op 24-07-2009 om 13:07 NL]
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
- notorynchus
Hey Jeroen,
De schelp bij ' wetlands Tiel' is een posthoornslak geloof ik ( weet wel de latijnse benaming niet.
Frederik
De schelp bij ' wetlands Tiel' is een posthoornslak geloof ik ( weet wel de latijnse benaming niet.

Frederik