Quiz 0,10
Antw: Quiz 0,10
Gisteravond rond een uur of tien nog even .NET bezocht en als ik het daarnet opende meer dan 30 mails.Wist direct dat "de gulle hand" weer aan het ronddelen was.
Als de Sint het ooit laat afweten,we hebben een nieuwe weldoener gevonden.
lang leve "S(harkteeth)int René"
Ik ga me niet in de debatten melden, ik heb ooit de eerste vraag goed opgelost en dat lijkt me meer dan voldoende.Laat ons zeggen dat ik de anderen ook iets gun.
Als de Sint het ooit laat afweten,we hebben een nieuwe weldoener gevonden.
lang leve "S(harkteeth)int René"
Ik ga me niet in de debatten melden, ik heb ooit de eerste vraag goed opgelost en dat lijkt me meer dan voldoende.Laat ons zeggen dat ik de anderen ook iets gun.
Theo
- digging for it
- Contacteer:
Hoi rene
jammer dat mijn plannetje in eerste instantie niet lukte. Maar vooruit mijn gok, Volgens mij was het om 10.00 uur verzamelen bij Frankie, maar ik denk dat jij er al bent om 09.27 uur.
Groeten Patrick
Ps voor iedereen morgen erg veel pezier en voor Frankie hoop ik dat hij overal vanaf komt zodat hij boven met zijn verbouwing kan starten
[Bewerkt door digging for it op 18-07-2009 om 11:49 NL]
jammer dat mijn plannetje in eerste instantie niet lukte. Maar vooruit mijn gok, Volgens mij was het om 10.00 uur verzamelen bij Frankie, maar ik denk dat jij er al bent om 09.27 uur.
Groeten Patrick
Ps voor iedereen morgen erg veel pezier en voor Frankie hoop ik dat hij overal vanaf komt zodat hij boven met zijn verbouwing kan starten
[Bewerkt door digging for it op 18-07-2009 om 11:49 NL]
Ik ga het helaas niet redden om langs te komen, maar ik wil natuurlijk wel gokje doen over jou aanwezigheid.
Zal ik eens een dramatisch antwoord geven. Jij bent die dag zo druk met zoeken dat je helemaal niet heen gaat..
Antwoord: Geen tijd!
haha
Zal ik eens een dramatisch antwoord geven. Jij bent die dag zo druk met zoeken dat je helemaal niet heen gaat..

Antwoord: Geen tijd!

'Just Pick It!'
- binbinneke
- Contacteer:
Vanaf 11 uur welkom, maar te laat komen zou 'ie toch niet doen; integendeel, nog wat helpen met de koffie te zetten e.d.
Bovendien zit dat vroeg-opstaan-systeem er toch al mooi in (haha) dus ... shoot; 10.20 u.
Wederom een fenomenale quiz,
gr. robin
Bovendien zit dat vroeg-opstaan-systeem er toch al mooi in (haha) dus ... shoot; 10.20 u.
Wederom een fenomenale quiz,
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
He Rene,
zoals ik je ken zal je er wel weer zin in hebben en op tijd zijn.
aankomst bij Franky:10.38u
groeten,
Wally
groeten,
Wally
He Rene,
groeten,
Wally
groeten,
Wally