Hannover & Denemarken in de Herfst
@martijn
@Martijn
Heb je weer gemaild op je adres in je profiel (hotmail). Laat me even weten of je die hebt gekregen want blijkbaar gaat er vanalles mis!
[Bewerkt door webmaster op 31-07-2009 om 09:40 NL]
Heb je weer gemaild op je adres in je profiel (hotmail). Laat me even weten of je die hebt gekregen want blijkbaar gaat er vanalles mis!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Hannover & Denemarken in de Herfst @Taco
wat jammer nou, maar misschien heb je nog wat goede locaties van denemarken voor ons?galeocerdo schreef:
Klinkt allemaal erg aanlokkelijk:) Kan helaas niet mee:( Wens jullie veel succes met de voorbereidingen![]()
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: @martijn
Hallo Herman,webmaster schreef:
@Martijn
Heb deze mail wel ontvangen en beantwoordt.
Misschien dan toch een fossiel.net weekje......

Gr
Martijn
Antw: Hannover & Denemarken in de Herfst
Lijkt me top!
Mails lijken nu gelukkig wél te werken.
[Bewerkt door webmaster op 31-07-2009 om 10:32 NL]
Mails lijken nu gelukkig wél te werken.
[Bewerkt door webmaster op 31-07-2009 om 10:32 NL]
Kennis telt!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Herman en Martijn,
nu toch weer een fossiel.net uitje haha
Misschien kun jij nog helpen Herman wat betreft locaties en organisatie. Ik heb nu enkele streefdata. Mss even email contact houden met elkaar wat betreft de afstemming van de planning. Zodra ik meer weet van de groeve eigenaren stuur ik de mails wel door naar jullie. Als er nog mensen zijn die voelen voor het samenstellen van een excursie boekje, laat het mij maar weten. Alle info omtrent groeves in denemarken en omgeving Hannover is welkom!!
Groet
nu toch weer een fossiel.net uitje haha
Misschien kun jij nog helpen Herman wat betreft locaties en organisatie. Ik heb nu enkele streefdata. Mss even email contact houden met elkaar wat betreft de afstemming van de planning. Zodra ik meer weet van de groeve eigenaren stuur ik de mails wel door naar jullie. Als er nog mensen zijn die voelen voor het samenstellen van een excursie boekje, laat het mij maar weten. Alle info omtrent groeves in denemarken en omgeving Hannover is welkom!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

In de omgeving van Hannover ben jij (Gerrit-Jan) beter thuis dan ik.
Voor wat betreft Denemarken heb ik een shortlist van groeves/plekken die geschikt zijn met een groep én die een goede kans geven op leuke vondsten.
Een en ander hangt natuurlijk wel af van hoe lang de excursie duurt, hoeveel mensen er meegaan, en de afstand tussen de plekken.
In ieder geval geschikt zijn:
Groeve Fakse
Groeve Sigerslev
Groeve Dalbyover
Kliffen en groeves op Fur en Mors
Een geschikte zand/grindgroeve waar vuurstenen zee-egels te vinden zijn (weet Martijn wel)
Martijn kan de lijst van geschikte plekken vast wel aanvullen, want er zijn er nog veel meer.
Allerlei kustontsluitingen zijn minder geschikt, omdat deze vaak zijn leeggezocht, en dus niet zo geschikt zijn voor groepen.
De vindplaats Gram vind ik ook minder geschikt omdat de vondstkansen niet zo groot zijn, en je behoorlijk moet graven.
Ik heb veel literatuur over Scandinavië, dus ik wil de excursiegids wel (met hulp) samenstellen.
Kennis telt!
- Supergraver
wat nu even van belang is dat we precies moeten weten hoeveel mensen daadwerkelijk van plan zij te komen.
De Herfstvakantie is geloof ik van 19-23 oktober (correct me if I am wrong).
Het aantal mensen is belangrijk ivm de te bezoeken lokaties.
Gaarne even aan Herman opgeven
gr
Martijn
De Herfstvakantie is geloof ik van 19-23 oktober (correct me if I am wrong).
Het aantal mensen is belangrijk ivm de te bezoeken lokaties.
Gaarne even aan Herman opgeven

gr
Martijn
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Hoi Martijn!
Het is iets ingewikkelder dan je denkt. De herfstvakantie voor Midden- en Noord-Nederland is inderdaad van 17 tot 25 oktober, maar die van Zuid-Nederland is een week later: http://www.schoolvakanties-nederland.nl ... -2009.html
Het is iets ingewikkelder dan je denkt. De herfstvakantie voor Midden- en Noord-Nederland is inderdaad van 17 tot 25 oktober, maar die van Zuid-Nederland is een week later: http://www.schoolvakanties-nederland.nl ... -2009.html
Time fades away (Neil Young)
@spongebob
Je hebt natuurlijk gelijk, de vakanties zijn gespreid. Ik heb Martijn gevraagd in een eerder bericht of het in die periode kon, omdat ik dan vakantie heb (noord nederland) tevens heeft het midden van het land dan vakantie. Dus in mijn ogen heb je dan het grootste deel van Nederland bedekt wat betreft de herfstvakantie.
@Martijn/Gerrit Jan
Wij gaan zeker mee naar Duitsland en Denemarken zolang de excursieweek in de aangegeven periode valt.
Als ik alle informatie aangeleverd krijg, wil ik wel een boekje samenstellen voor de excusie. Heb hier nl. redelijke ervaring mee.
groetjes Romi113
(Robert en Mirjam)
[Bewerkt door romi113 op 02-08-2009 om 22:20 NL]
Je hebt natuurlijk gelijk, de vakanties zijn gespreid. Ik heb Martijn gevraagd in een eerder bericht of het in die periode kon, omdat ik dan vakantie heb (noord nederland) tevens heeft het midden van het land dan vakantie. Dus in mijn ogen heb je dan het grootste deel van Nederland bedekt wat betreft de herfstvakantie.
@Martijn/Gerrit Jan
Wij gaan zeker mee naar Duitsland en Denemarken zolang de excursieweek in de aangegeven periode valt.
Als ik alle informatie aangeleverd krijg, wil ik wel een boekje samenstellen voor de excusie. Heb hier nl. redelijke ervaring mee.
groetjes Romi113
(Robert en Mirjam)
[Bewerkt door romi113 op 02-08-2009 om 22:20 NL]
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Hallo mensen wil niet moeilijk doen maar misschien zijn er ook wel wat belgen die mee willen.
Ik wil alvast mee en de vakantie van de belgen valt nog een week later van 2/11 tot 8/11.
Even ter informatie.
grtz dinkie
Ik wil alvast mee en de vakantie van de belgen valt nog een week later van 2/11 tot 8/11.
Even ter informatie.
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS