tandjes (marokko)
Antw: tandjes (marokko)
Mooi lotje! Ik hou van dit soort dingen!!!!
Bovenste is van beenvis, volgens mij geen zaagvis, deze komen uit KemKem (voor zover ik me even herinner, ben niet helder, heb pijn in minn enkel: verzwikt GGGGRRR!). Onderste doen mij sterk denken aan enchodus, deze zijn altijd zo wit en voor zover ik weet de enige die qua kleur en form in die richting komen.
Wie reageert???
Bovenste is van beenvis, volgens mij geen zaagvis, deze komen uit KemKem (voor zover ik me even herinner, ben niet helder, heb pijn in minn enkel: verzwikt GGGGRRR!). Onderste doen mij sterk denken aan enchodus, deze zijn altijd zo wit en voor zover ik weet de enige die qua kleur en form in die richting komen.
Wie reageert???
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Nou goed dan. Blijkbaar is mijn laatste bericht verdwenen in de diepe en duistere krochten van de hel van deze server...
Dus hier opnieuw
Naar mijn mening zitten er tussen de plaatjes van tanden op de website van Elasmo geen duidelijk gelijkende exemplaren.
De volgende twee plaatjes zijn van de krokodillenkaak die ik heb.
Als eerste de wangzijde:

Als tweede de zijde van de tong:

Bij de laatste foto is duidelijk de gelijkenis te zien tussen de tanden van Ziepe en de mijne.
Dus hier opnieuw

Naar mijn mening zitten er tussen de plaatjes van tanden op de website van Elasmo geen duidelijk gelijkende exemplaren.
De volgende twee plaatjes zijn van de krokodillenkaak die ik heb.
Als eerste de wangzijde:
Als tweede de zijde van de tong:
Bij de laatste foto is duidelijk de gelijkenis te zien tussen de tanden van Ziepe en de mijne.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
breath death!
Smaug., waar komt deze kaak vandaan?
Denk je dat tanden en kaak bij elkaar horen????!?!?!?
[Bewerkt door Maarten op 27-08-2005 om 15:21 NL]
Denk je dat tanden en kaak bij elkaar horen????!?!?!?
[Bewerkt door Maarten op 27-08-2005 om 15:21 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: tandjes (marokko)
Zeker, Boukje! Duidelijk geval van Marokkansse nep!! Tanden en kaak zijn niet \"associated\" Overigens zijn de tanen van Ziepe absoluut geen croc tanden, deze fossiliseren gewoon niet wit (tenzij je ze daarna bleekt). Smaug, sorry maar je kaak geloof ik niet in...Boukje schreef:
Het lijkt net of de tanden in de kaak \'gezet\'zijn.
Antw: Antw: tandjes (marokko)
Hmmm... ik heb geen naslagwerken over enchodus dus heb ik alles opgezocht wat ik op het net kan vinden... maar ik zie geen enkel overeenstemmend punt met de witte tandjes. Kijk ik iets over het hoofd Maarten ?maarten schreef:
Onderste doen mij sterk denken aan enchodus, deze zijn altijd zo wit en voor zover ik weet de enige die qua kleur en form in die richting komen.
Wie reageert???
Ziepe
[Bewerkt door ziepe op 28-08-2005 om 13:52 NL]
The earth has music for those who listen.
ik vind smaug\'s kaakje er toch echt niet nep uitzien hoor. past allemaal precies lijkt me.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: tandjes (marokko)
ziepe schreef:Hmmm... ik heb geen naslagwerken over enchodus dus heb ik alles opgezocht wat ik op het net kan vinden... maar ik zie geen enkel overeenstemmend punt met de witte tandjes. Kijk ik iets over het hoofd Maarten ?maarten schreef:
Onderste doen mij sterk denken aan enchodus, deze zijn altijd zo wit en voor zover ik weet de enige die qua kleur en form in die richting komen.
Wie reageert???
Ziepe
Ziepe,
LAat ik het zo zeggen: enchodus is de enige hagelwitte tand die in Arambourg staat, ben met je eens dat het niet helemaal matched maart zeker geen witte croc tanden!
[Bewerkt door ziepe op 28-08-2005 om 13:52 NL]
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Deze kaak komt uit Oligoceen van Florida. De tanden zijn er absoluut niet ingelijmd oid. Ze zitten perfect in de kaak en de secundaire tanden passen perfect.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
breath death!
breath death!