Knokke : Ik heb een vraag ??
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Knokke : Ik heb een vraag ??
Ja,Sorry Duys maar dan zit je waarschijnlijk op de evenaar.GR
strandjutters
Antw: Antw: Knokke : Ik heb een vraag ??
Strandjutters schreef:
Ja,Sorry Duys maar dan zit je waarschijnlijk op de evenaar.GR
Yep!
Toch even onder de aandacht brengen, groot probleem, die snippers(stadium van afbraak) van dat vuil gaan jaren mee, albatrossen, vissen etc denken dat dat beestjes zijn of krijgen ze gewoon binnen,
albatrossen met 4 aanstekers in de maag geen uitzondering!
Duys
[Bewerkt door Duys op 13-02-2012 om 21:37 NL]
- strandjutters
http://www.google.be/search?q=waste+fie ... 10&bih=833
Of beter off-topic!
Duys
[Bewerkt door Duys op 13-02-2012 om 21:40 NL]
Of beter off-topic!
Duys
[Bewerkt door Duys op 13-02-2012 om 21:40 NL]
- strandjutters
Hallo Duys,als het water stilstaat zie je pas wie het vuilste beest is op deze aarde,maar dit komt niet direckt van ons,er lopen er veel rond op de wereld ,in andere landen !!,die geen sier geven om deze bol en het nageslacht.wij staan er bij stil vele andere niet.GR
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Knokke : Ik heb een vraag ??
Als ik zie dat het hoffelijk kan en blijft, kan dat topic terug open. Het is niet onder het mom van 'ieder zijn stijl' dat opeens alles kan.pangeaman schreef:
Zeg Frederik,
Is het niet aandoenlijk om aan te zien?
De humor is er weer.
Geef die jongens hun topic terug,mits ze op het politiebureau een bewijs van goed gedrag halen.
Gr.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
Hallo Frederik,jij bepaald wanneer een topic terug open gaat,één dag is geen vijf dagen,maar een moderator beslist daar zelf over,ikzelf heb niets meer te melden in deze topics,alleen weet ik zeker had het over trilobieten gegaan van...... had je dit topic nooit gesloten,al zijn deze trilo's niet van het Europese cont,GR(Van zodra het topic terug open is zal ik het totaal verwijderen)
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 01:17 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 01:25 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 02:00 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 01:17 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 01:25 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 14-02-2012 om 02:00 NL]
strandjutters
- strandjutters
Er zijn een paar weken geleden,twee mensen verdronken,die net dachten dat waarschijnlijk de éne week de stroom die kant uit gaat,en de ander week de stroom naar de andere kant gaat,wat een bekrompen gedachte,Theo het waren twee mensen van Zulte hadden ze wat meer geluisterd naar locails konden we er nog over praten.Het is twee maal Eb en Vloed in één dag,ik ben al blij dat jij geen boot meer hebt,want het is dagelijkse kost dat mensen uit het binnenland hier een kabeljauw proberen te vangen,en dat meestal de kabeljauw hen vangt.het tij verzwakt,maar draait niet de andere kant op,als je tien dagen vermist bent op zee zullen ze je nooit in Frankrijk gaan zoeken,wel voor de Nederlandse kust.GR
strandjutters
- strandjutters
Het is en het blijft een moeilijke materie,er zullen er nog veel verzuipen omdat ze net als jullie er geen kl van kennen,de éne week naar die kant en de andere week naar de andere kant,zitten we hier in bananasplit of wat?Wordt eens volwassen voor je een boot koopt en in de zee gaat vissen!! GR
strandjutters
Boh, Strandjutters. Graag hou ik het on topic en niet persoonlijk: de oppervlaktewaters op het strand en in zee zijn, nogmaals, sterk onderhevig aan de windrichting en de windkracht. Golven komen soms van links of van rechts op het strand of in de zee, naar gelang de wind. Punt. Uit.
Er is een netto aanvoer van water doorheen het Kanaal in de Noordzee. Een extra aanvoer draait langsheen Schotland. Zodat er steeds een continue stroom is richting Denemarken en Noorwegen.
Maar, je had het over een bal in zee gooien, je topic starter dus, en hiermee wil ik je dus behoeden van enige kwetsuren of hersenschudding, die bal met 5Bft uit het NW in zee gooien, landt in je gezicht.
Ik hoop dat ik je hiermee een boel onheil heb kunnen besparen, hou je haaks!
[Bewerkt door fitch op 14-02-2012 om 07:11 NL]
Er is een netto aanvoer van water doorheen het Kanaal in de Noordzee. Een extra aanvoer draait langsheen Schotland. Zodat er steeds een continue stroom is richting Denemarken en Noorwegen.
Maar, je had het over een bal in zee gooien, je topic starter dus, en hiermee wil ik je dus behoeden van enige kwetsuren of hersenschudding, die bal met 5Bft uit het NW in zee gooien, landt in je gezicht.
Ik hoop dat ik je hiermee een boel onheil heb kunnen besparen, hou je haaks!
[Bewerkt door fitch op 14-02-2012 om 07:11 NL]
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures