28 juli Teutonia Misburg Nord /Hannover
Antw: 28 juli Teutonia Misburg Nord /Hannover
Iedereen die vandaag al gaat, goede reis. En de rest tot morgen. Word weer gezellig met hopelijk mooie vondsten
. Vergeet de regenkleding niet.

Ik ga bijna richting Emmen. Regenkleding heb ik ingepakt, maar we hebben het vast niet nodig... 
Groeten,
Bram

Groeten,
Bram
We zijn allemaal weer thuis, na een geslaagde trip naar Teutonia. Foto,s van de zaterdag + een aantal vondsten zal ik later plaatsen. Afgeladen met vondsten, zijn de meesten de groeve uitgegaan. Onder de vondsten, veel mooie sponzen deze keer, in tegenstelling tot de trip in april. Waaronder veel zonnensponzen en kelksponzen. Ook grote brachiopoden,Ammonieten: Dirk,Stan en ik o.a, solitaire koraaltjes,haaientanden en vele zee-egels, waaronder enkele regulaire. Van Tom heb ik nog een mooie Nautulide gekregen (nog bedankt!). Ik ben zeker benieuwd, wat er verder die dag nog gevonden is
De avond op de camping was ook weer ouderwets gezellig. Jammer genoeg, moesten wij zondags, door een naar bericht vroeger naar huis
Het andere deel van de groep, hebben zondag nog 1 a 2 vindplaatsen bezocht. Hopelijk ook succesvol. Iig is dit zeker weer voor herhaling vatbaar. Hoop dat iedereen genoten heeft, net als ik
. Ook het weer zat gelukkig weer mee. Onderweg naar Hannover was het dramatisch. Zag ons al helemaal weggespoeld worden in Teutonia
Maar op een paar druppels na, geen regen gehad. En voor het merendeel was het lekker zonnig. Ik kijk al uit naar een volgende trip 
[Bewerkt door Erik-B op 30-07-2012 om 16:47 NL]

[Bewerkt door Erik-B op 30-07-2012 om 16:47 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dag Erik,
Ik ben, vanop afstand, erg benieuwd naar de vondsten. Hoewel ik nog niet heb kunnen meegaan vind ik het ook wel top dat je deze trips organiseert! Jammer te horen dat je de trip voortijdig moest afbreken, hopelijk niet te erg.
Ik ben, vanop afstand, erg benieuwd naar de vondsten. Hoewel ik nog niet heb kunnen meegaan vind ik het ook wel top dat je deze trips organiseert! Jammer te horen dat je de trip voortijdig moest afbreken, hopelijk niet te erg.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Zou leuk wezen als je ook een keer mee gaat. 1 van onze honden is zondagnacht gestorven. Waarschijnlijk door een hartstilstand

De Misburggangers. S,avonds na bezoek van Teutonia Nord. Gezellig napraten/genieten onder het genot van een (Weiss)biertje,weintje en/of ander drankje.
Verstopt achter het glas van Erik zo te zien
. Was een topweekendje!

Idd Marijke is in een bierglas veranderd
.Als het goed is heb ik nog een foto. Zal straks even zoeken