8 juni t rooth en 15 juni ENCI
Antw: 8 juni t rooth en 15 juni ENCI
Oké. 
Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten.
Grtz mendel

Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden

Ben net klaar met het uitprepareren van dat prachtige botje. Heel wat werk, want dat kalkmergel/dolomiet is bepaald niet zacht

Ben meer dan 40 uur bezig geweest en bij het laatste stukje breekt dat gr.....etverderrie
ding.
Gelukkig geen schade,en goed te repareren maar toch.
Ben bezig een mooi prep verhaaltje te maken, maar zoals bij de meeste van mijn fossielen twijfel ik bij de determinatie. Heb tijdens het preparen wel een hoop foto's gemaakt. Hieruit moet blijken dat het botje nagenoeg geheel compleet is. Maar OK voor de nieuwsgierigen onder jullie hier is ie dan

donckey
Mooi botje!
Weet u misschien van welk dier het is geweest?
Grtz mendel
Weet u misschien van welk dier het is geweest?
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Volgens kenners is dit op het eerste gezicht een opperarmbeen / humerus (voorpoot)van Nothosaurus sp.
Als ik het bot vergelijk met de afbeeldingen in Staringa 11 (Sauriërs uit de onder-muschelkalk van winterswijk, 2003 1a)dan zie ik echter ook enkele details die een beetje afwijken (bijv. de vorm van de uiteindes van het bot, dus ik ben niet honderd procent zeker.
Peter
Als ik het bot vergelijk met de afbeeldingen in Staringa 11 (Sauriërs uit de onder-muschelkalk van winterswijk, 2003 1a)dan zie ik echter ook enkele details die een beetje afwijken (bijv. de vorm van de uiteindes van het bot, dus ik ben niet honderd procent zeker.
Peter
donckey
-
nu jullie het toch o.a. over de Enci van 15 juni hebben... Is er nog iemand met wie ik mee kan rijden? Ik woon tegen Utrecht aan.
Ik zou al hartstikke blij zijn met een heenreis naar Maastricht
vr.gr. Ronald
Ik zou al hartstikke blij zijn met een heenreis naar Maastricht
vr.gr. Ronald
Ronald
-
Nog een aanvulling op mijn oproep van zojuist
Vanzelfsprekend deel ik mee met de benzinekosten!!
Ronald
Vanzelfsprekend deel ik mee met de benzinekosten!!
Ronald
Ronald