Foto\'s triloweekend...
Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
Whaha - super!Frederik schreef:
Groetjes, Fred (stilaan woepoe-fan)
hou de blog in gaten ( http://woepoeland.blogspot.com/ ) - binnenkort online demo

Ziepe
ps- sorry voor de spam

[Bewerkt door ziepe op 03-10-2006 om 15:13 NL]
The earth has music for those who listen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
Tja, spijt komt steeds te laat. Nog één keer en ge hebt een ban aan uw broekziepe schreef:
ps- sorry voor de spam![]()

[Bewerkt door Frederik op 03-10-2006 om 15:16 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Foto\'s triloweekend...

voila onze frederik met de vuursalamander in actie

mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
... en dat beest steeds weer met een rotvaart naar mij toe kruipen.. 

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
De huidige generatie prefessionele digitale camera\'s werken alleen nog maar met RAW en jpg. Na aanpassingen in het RAW-bestand wordt er een tiff van gemaakt voor drukproeven. Alleen als je een huidige RAW van 6.1 megapixeld opslaat als tiff in 16 bits per kanaal, dan wordt de bestandsgrootte wel 35MB (normaal in 8 bit 17,5 MB). Voor druk is dit nodig, voor alle andere toepassingen is een jpg maae dan genoeg.
Ziepe, dat moet dan wel de \"oude\" kodak SLR zijn die gemaakt is in samenwerking met Nikon.
Isis, als je iets opslaat als jpg, krijg je vaak een subscherm jpg-opties. Daar kun je de mate van compressie (Kwaliteit) aanpassen aan het toepassingsgebruik. Voor printjes een kwaliteit kiezen van hoog of maximaal, voor schermwerkzaamheden (72dpi), kwaliteit normaal.
Ziepe, dat moet dan wel de \"oude\" kodak SLR zijn die gemaakt is in samenwerking met Nikon.
Isis, als je iets opslaat als jpg, krijg je vaak een subscherm jpg-opties. Daar kun je de mate van compressie (Kwaliteit) aanpassen aan het toepassingsgebruik. Voor printjes een kwaliteit kiezen van hoog of maximaal, voor schermwerkzaamheden (72dpi), kwaliteit normaal.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Antw: Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
Ha ha ze noemen me hier Ross op het werk. Jeweetwel die gozer van Friends. Schijnt ook zo\'n een fossielenfreak te zijn???!!!Frederik schreef:
ik verander tenminste je avatar in een afbeelding van David Hasselhoff of Ron Moss)!
Ken de serie maar dat wist ik niet

[Bewerkt door Vincko op 03-10-2006 om 15:43 NL]
Verba volant, fossilis manent
Moet je blij zijn met het feit dat ze je vergelijken met een of andere TV-pik?
Ik niet
Geen zorgen natuurfreaks. Nadien is de gestresste salamander weer in zijn orginele habitat teruggezet.
<:{{{{{>
Ik niet

Geen zorgen natuurfreaks. Nadien is de gestresste salamander weer in zijn orginele habitat teruggezet.
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
Euhm... Tomas... je weet dit niet maar die ribben op de barbeque...ceraurus schreef:

Z.
The earth has music for those who listen.
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Pataaaat! Wat een vondst van Jeroen!
Volgens mij een Bradocryphaeus sp.
Een zeer fortuinlijke vondst. Jeroen stond terecht te glunderen.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Heel terecht vind ik dit een van de mooiste vondsten van het weekend. Compleet en gestrekt. Een schitterende zeldzaamheid!
Er valt zelfs nog iets uit te prepareren, maar zeker te conserveren. Echter dat bepaalt Jeroen natuurlijk zelf.
Proficiat, heel zuinig op zijn!
(Idd waarschijnlijk Bradocryphaeus sp. en (ook) de glimmende Jeroen was het allermooiste; alleen een mega-glimlach van oor tot oor)
[Bewerkt door Ceraurus op 03-10-2006 om 16:28 NL]
Er valt zelfs nog iets uit te prepareren, maar zeker te conserveren. Echter dat bepaalt Jeroen natuurlijk zelf.
Proficiat, heel zuinig op zijn!
(Idd waarschijnlijk Bradocryphaeus sp. en (ook) de glimmende Jeroen was het allermooiste; alleen een mega-glimlach van oor tot oor)
[Bewerkt door Ceraurus op 03-10-2006 om 16:28 NL]
Trilobiti Ceská Republika