mooist zelf gevonden exemplaar?
- Betelgeuze
Antw: mooist zelf gevonden exemplaar?
Ik had hem al eens gezien maar die tand is echt super!!!
Alpha Orionis
De eerlijkheid geied te zeggen dat het voor daar niet een super vondst is (wel voor een Nederlander die een xtje op bezoek komt!!!!!).
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
sorry maarten dat ik niet meer bezig geweest ben met je foto. ik was vrijdag nogal van slag, wanhopig zelfs, iets heel ergs gebeurd. ik had dus nergens zin in. zaterdag ben ik de hele dag weggeweest naar wallücke, duitsland.
daar nog twee complete, grote ammonieten gevonden (grootste meer dan dertig centimeter doorsnede), nog wat kleinere ammonieten (ongeveer tien centimeter in doorsnede), een wat stukken van echt lomp grote ammonieten. maar ik zie dat webmaster geholpen heeft. ik zat de hele tijd te prutsen met het aantal pixels. ik wou minder pixels op een even grote afbeelding, maar dat lukte niet.
Groeten, Casper
daar nog twee complete, grote ammonieten gevonden (grootste meer dan dertig centimeter doorsnede), nog wat kleinere ammonieten (ongeveer tien centimeter in doorsnede), een wat stukken van echt lomp grote ammonieten. maar ik zie dat webmaster geholpen heeft. ik zat de hele tijd te prutsen met het aantal pixels. ik wou minder pixels op een even grote afbeelding, maar dat lukte niet.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Geeft niets Casper, hij staat er op!!
Zo, nou ga ik lekker een weekje naar Zeeland (natuurlijk ook fossielen zoeken!!!)
Zo, nou ga ik lekker een weekje naar Zeeland (natuurlijk ook fossielen zoeken!!!)
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: mooist zelf gevonden exemplaar?
Veel plezier en geluk met zoekenMaarten schreef:
Geeft niets Casper, hij staat er op!!
dv
i just looove fossils
ik zal je missen, of neem je een laptop met internetverbinding mee?
Post mortem we sort 'em!
Waarschijnlijk wel, maar ik denk een weekje geen forum. But, i will be back!!!!!
doe geen beloftes die je misschien niet waar kunt maken.
groeten, casper
groeten, casper
Post mortem we sort 'em!
- Betelgeuze
Veel plezier Maarten!!!
Laat ons zeker wat weten als je iets mooi hebt gevonden
Laat ons zeker wat weten als je iets mooi hebt gevonden

Alpha Orionis