Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
frisian-old-age schreef:
Ben nog steeds zoekende.
Naar fossielen zeker

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
Die ook. 8)Gerrit-Jan schreef:frisian-old-age schreef:
Ben nog steeds zoekende.
Naar fossielen zeker
[Bewerkt door Frisian-old-age op 24-03-2008 om 18:37 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
Ahoy,
Bedankt voor jullie reacties. Ziet er goed uit. Ik begrijp dat je er ook zonder een halve krijtrots aan flinters te slaan leuke vondsten kunt doen. Zo niet, laat dat dan even weten want wij zijn niet zo van de \'hakkerige\'. Een beetje over \'t strand slenteren ligt ons beter.
Kleine Arendsoog moet er nog wel even over nadenken, want voor een 11-jarige is zoiets natuurlijk een hele onderneming.
En getrouwd ben ik natuurlijk al. Waarom denk je anders dat ik in m\'n vrije tijd fossielen ga zoeken?
(da\'s al te flauw)
Bedankt voor jullie reacties. Ziet er goed uit. Ik begrijp dat je er ook zonder een halve krijtrots aan flinters te slaan leuke vondsten kunt doen. Zo niet, laat dat dan even weten want wij zijn niet zo van de \'hakkerige\'. Een beetje over \'t strand slenteren ligt ons beter.
Kleine Arendsoog moet er nog wel even over nadenken, want voor een 11-jarige is zoiets natuurlijk een hele onderneming.
En getrouwd ben ik natuurlijk al. Waarom denk je anders dat ik in m\'n vrije tijd fossielen ga zoeken?

(da\'s al te flauw)
wie zoekt zal vinden
he - er zijn plaatsen te over waar je gewoon tussen de stenen kunt rapen of tussen de kiezels kunt zoeken !
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Ik weet niet of er nog plek is, maar ik zou ook graag meewillen. Met een zoontje van (momenteel) twee maanden is het alleen nog erg lastig plannen. Misschien kan ik het regelen dat ik een of twee dagen alleen kan gaan.
Of weet iemand baby- en \"niet bijzonder in fossielen geïnteresseerde vriendin\"- vriendelijke plekken in de omgeving?
Of weet iemand baby- en \"niet bijzonder in fossielen geïnteresseerde vriendin\"- vriendelijke plekken in de omgeving?
Groet,
Niels
Niels
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
sjaak schreef:
Ik weet niet of er nog plek is, maar ik zou ook graag meewillen. Met een zoontje van (momenteel) twee maanden is het alleen nog erg lastig plannen. Misschien kan ik het regelen dat ik een of twee dagen alleen kan gaan.
Je kunt je hier inschrijven http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 6381#58304
Wat vrouw en kind betreft: het strand van CBN is ideaal (bij eb) voor kinderen en zon aanbiddende vrouwen. Tevens heb je er leuke kleine dorpjes in de omgeving waar een dagje over de markt of op een terras tot de mogelijkheden behoort. Verder zijn er meerdere prachtige wandelroutes langs de kust. Genoeg te doen dus (ook voor niet fossiel zoekende mensen

Groet
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Dank, ik twijfel alleen of ik wil kamperen met een baby. Ook ivm de wel fossiel zoekende medemens 
Misschien een hotel, of anders alleen.
Gaan er nog mensen uit Leiden/ Zuid Holland die een lift kunnen gebruiken of een lifter kunnen meenemen?

Misschien een hotel, of anders alleen.
Gaan er nog mensen uit Leiden/ Zuid Holland die een lift kunnen gebruiken of een lifter kunnen meenemen?
Groet,
Niels
Niels
Ik ga zeker en vast mee zou het voor geen geld van de wereld willen missen.
Vul het formulier nog in wou gewoon al laaten weeten dat ik mee ga misschien al handig om te weeten.
grtz dinkie
Vul het formulier nog in wou gewoon al laaten weeten dat ik mee ga misschien al handig om te weeten.
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
Antw: Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
@sjaak en compleet off topic: H.P. Lovecraft!sjaak schreef:
\"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die.\"
Z.
The earth has music for those who listen.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Wil je mee met het Fossiel.net weekend?
Onderonsje zeker. Ps: is het nu dead of death (Belgse verbastering zekerziepe schreef:@sjaak en compleet off topic: H.P. Lovecraft!sjaak schreef:
\"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die.\"
Z.

Groet