Samenstelling spinotand
Antw: Samenstelling spinotand

Deze heb ik van ebay voor een habbekrats...
Moeten jullie eerlijk zijn, daar word je toch echt eufoor van!!! Een femur + opperarmbeen + kaakje in matrix van minder dan 10 cm, 32 myo. Even nog de soort er bij vinden, wat vinden jullie ervan?
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
ik lees net in éé\'n van je vorige posts dat dit 6x9 cm is en van een hertje. zeker weten geen muis? :-S
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Samenstelling spinotand
Neen, ook tapirs hadden die afmetingen, sabeltandtijgers hadden tandjes van 0,5 inch, hyenadon was iets van een Jack Russel etc.Casper schreef:
ebay.nl is leuk
twee zoekresultaten voor fossielen en dan zijn het nog postzegels van fossielen ook
Groeten, Casper
Maakt natuurlijk voor de schoonheid niets uit.....want wat is ie mooi!!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
aaah maarten kijk uit je hebt zeshonderdzesenzestig posts! 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Casper schreef:
aaah maarten kijk uit je hebt zeshonderdzesenzestig posts!
Groeten, Casper
Als de een niet bestaat dan ook die andere niet casper.
vr gr dv
i just looove fossils
Weet je zeker dat dit echt is maarten?maarten schreef:
Moeten jullie eerlijk zijn, daar word je toch echt eufoor van!!! Een femur + opperarmbeen + kaakje in matrix van minder dan 10 cm, 32 myo. Even nog de soort er bij vinden, wat vinden jullie ervan?
Er zijn zoveel zwendelaars vandaag de dag.
Nou ja je hebt altijd nog de L.I.K.proef.
eventjes wat anders ,....waar laat je alles
man?????Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alles tentoon stelt thuis,daar heb je toch nooit ruimte voor?
Sla je sommige dingen dan op of anders?
Ik mag al blij zijn als ik een haaietandje in matrix ergens in een hoekje mag leggen.
Hoe doe jij dat met dat probleem?
Mijn vrouw eist alle ruimte op in huis en er blijft niks voor mij over.
Nou goede tips hoor ik nog wel.
vr gr dv
i just looove fossils
Antw: Antw: Antw: Samenstelling spinotand
Vin, paar dingen:davinci schreef:Weet je zeker dat dit echt is maarten?maarten schreef:
Er zijn zoveel zwendelaars vandaag de dag.
Nou ja je hebt altijd nog de L.I.K.proef.
eventjes wat anders ,....waar laat je alles
man?????Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alles tentoon stelt thuis,daar heb je toch nooit ruimte voor?
Sla je sommige dingen dan op of anders?
Ik mag al blij zijn als ik een haaietandje in matrix ergens in een hoekje mag leggen.
Hoe doe jij dat met dat probleem?
Mijn vrouw eist alle ruimte op in huis en er blijft niks voor mij over.
Nou goede tips hoor ik nog wel.
vr gr dv
Ik heb een vitrinekast en een bibliotheekkast. In de vitrinekast heb ik estethisch fraaie dingen (enorme megalodon, mosasaurustanden, dinotanden) netjes op onderwerp:
Middenkrijt, laat krijt en pleistoceen.
In de bibliotheekkast heb ik een zeer grote matrix met daarin een tapir (bijna ongelooflijk fossiel)en nog een paar van dit soort dingen (10 soorten neushoornkiezen), verder nog wat kastwerk met daarin veel tanden, veel zoogdiertanden uit de Bdlands zijn echter klein.
Als je zin hebt kun je altijd komen kijken hoor!
Dag Vin!
(Oja, hij is echt hoor, om de een of andere bizarre reden kun je fossielen van de Badlands voor een habbekrat kopen)
[Bewerkt door Maarten op 12-04-2005 om 19:41 NL]
Nee, moet ik van de week maken. Het is Plagiolophus minor, bovenm-eoceen Zuid-Frankrijk.robin schreef:
maarten heb je een foto van je tapir?
Echt een super ding!