Binnenkort weer eens naar Rheine ...
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Binnenkort weer eens naar Rheine ...
Josine schreef:
Ik wil ook graag binnenkort naar Rheine, misschien iets afspreken?; willen er nog meer mensen mee? of is iedereen die wilde nu al geweest...
Hoi Josine. Je hebt mail.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
aan iedereen die zich heeft aangemeld of van plan is om te komen. Ik zal er de 27ste niet zijn. Ik weet niet of ik 25 oktober nog zal gaan, anders wordt het pas volgend jaar weer.
Er zijn een aantal mensen die bekend zijn met de groeve en het over kunnen nemen. Dit zijn Robert en Mirjam (Romi) en Esther met Eric. Ik heb hen gevraagd of ze de mensen willen rondleiden cq opvangen. Ik weet niet wie er allemaal op af zal komen.
doorslaggevend voor mijn afwezigheid is mijn tennisarm (zal niet veel kunnen hakken) en een aanbod om mee te gaan naar een voor mij nog onbekende groeve.
Groet
Er zijn een aantal mensen die bekend zijn met de groeve en het over kunnen nemen. Dit zijn Robert en Mirjam (Romi) en Esther met Eric. Ik heb hen gevraagd of ze de mensen willen rondleiden cq opvangen. Ik weet niet wie er allemaal op af zal komen.
doorslaggevend voor mijn afwezigheid is mijn tennisarm (zal niet veel kunnen hakken) en een aanbod om mee te gaan naar een voor mij nog onbekende groeve.
Groet
- Supergraver
Antw: Antw: Binnenkort weer eens naar Rheine ...
Ook ik zal niet van de partij zijnGerrit-Jan schreef:
aan iedereen die zich heeft aangemeld of van plan is om te komen. Ik zal er de 27ste niet zijn. Ik weet niet of ik 25 oktober nog zal gaan, anders wordt het pas volgend jaar weer.
Groet

Gr
Martijn
Alvast veel succes en plezier de 27e, kan helaas zelf (weer 'ns) niet 
Kijk uit naar verslagen én foto's !!
Ellen
ps GerritJan, Bálen zo'n tennisarm, ontzie hem echt.Draag zelf al een jaar speciale braces voor dat doel(beide armen).Beterschap !!
[Bewerkt door abbing op 22-09-2008 om 21:59 NL]

Kijk uit naar verslagen én foto's !!
Ellen
ps GerritJan, Bálen zo'n tennisarm, ontzie hem echt.Draag zelf al een jaar speciale braces voor dat doel(beide armen).Beterschap !!
[Bewerkt door abbing op 22-09-2008 om 21:59 NL]
Zwerfsteenagaten..mijn favorieten !
Ellen
Ellen
Ik zie hier toch een verband, Estwings en tennisarmen
en de foto's worden geregeld! nu nog iemand die schrijft?
groet

en de foto's worden geregeld! nu nog iemand die schrijft?
groet
Josine
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Antw: Binnenkort weer eens naar Rheine ...
Hmmmm wat zou Hamlet hier van zeggen?Supergraver schreef:Ook ik zal niet van de partij zijnGerrit-Jan schreef:
Groet
Gr
Martijn
Oh ja, "There is something rotten in the state of Denmark"...."

[Bewerkt door De DinoDolsjes op 22-09-2008 om 22:41 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
De DinoDolsjes schreef:
Hmmmm wat zou Hamlet hier van zeggen?
Oh ja, "There is something rotten in the state of Denmark"...."![]()
Het is niet mijn elleboog, haha

maar voorzichtigheid is geboden.
Tja, gelukkig heb ik een hulpje die kan hakken met mijn Estwing

Groet
Ps:
@ Ellen: bedankt voor je medeleven.
@ Josine: veel plezier met de rest!! Tot een volgende gelegenheid.
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 22-09-2008 om 23:00 NL]
- Supergraver
Antw: Antw: Binnenkort weer eens naar Rheine ...
Hmmm hulpje??? Misschien moet ik mijn 'gebruikersnaam' maar veranderen in 'Superhakker' , 'Berebeitelaar', 'Harry-hamer'', 'de moker-joker', zou ik dan serieus worden genomen, hahahaGerrit-Jan schreef:
Tja, gelukkig heb ik een hulpje die kan hakken met mijn Estwing
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 22-09-2008 om 23:00 NL]
Gr
Martijn