Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.
???franky schreef:
ha Plikona,
als je nu 1000 van dit soort berichten gaat plaatsen wordt je misschien nog eens echt populair.
informatief, geen sarcasme, geen beledigingen, geen verwijten.
Ga zo verder en je zult zien dat je jezelf er ook nog goed van gaat voelen ook.
Schei nou toch eens uit met dit gezeik!!
Waarom moet je nu zo'n opmerking plaatsen? Heeft iedereen hier een te groot ego?
Dit draagt alleen maar bij aan stemmingmakerij en daar hebben we genoeg van gehad.
Het zou je sieren dit berichtje zsm te verwijderen!!
???
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 03-09-2009 om 18:22 NL]
Robert Mensink
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.
Dat bericht is toen in het heetst van de strijd geplaatst, zoals je ook aan de datum kan zien is het al niet meer van deze week;-).Fossielenzoeker schreef:???franky schreef:
ha Plikona,
als je nu 1000 van dit soort berichten gaat plaatsen wordt je misschien nog eens echt populair.
Waarom moet je nu zo'n opmerking plaatsen? Heeft iedereen hier een te groot ego?
Dit draagt alleen maar bij aan stemmingmakerij en daar hebben we genoeg van gehad.
???
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: Antw: Antw: Antw: Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.
Dat geeft niet , Fossielenzoeker. Ik kan daar tegen, in tegenstelling tot sommigen, maar het dateert nog van den tijd dat ik nog populair wou worden. Ik heb daar straffe medicijnen tegen ingenomen en het is nu weer veeeeel beter.hieronymus schreef:Dat bericht is toen in het heetst van de strijd geplaatst, zoals je ook aan de datum kan zien is het al niet meer van deze week;-).Fossielenzoeker schreef:???franky schreef:
ha Plikona,
???

MVG Populaire L.
Antw: Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.
Ik ben blij dat het weer beter met je gaat Plikona.
Ik ga dat bericht ook niet verwijderen.
Ik vond het toen en nu nog steeds een terechte opmerking die door iemand gemaakt moest worden ook al was het in een ander topic.
Ik vind sowieso dat je eerst even na moet denken voor je iets plaatst en niet zoals we de laatste tijd veel te veel zien, iets plaatsen om de boel te stangen en een dag later de hele boel weer verwijderen.

Ik ga dat bericht ook niet verwijderen.
Ik vond het toen en nu nog steeds een terechte opmerking die door iemand gemaakt moest worden ook al was het in een ander topic.
Ik vind sowieso dat je eerst even na moet denken voor je iets plaatst en niet zoals we de laatste tijd veel te veel zien, iets plaatsen om de boel te stangen en een dag later de hele boel weer verwijderen.
groeten van de brabantse bende
Antw: Voor de liefhebbers: Laat je mooiste Krijtvondsten uit Cap Blanc Nez zien.

om maar verder te gaan met dit topic hier een paar foto´s van mij.
1 mooie zeeegel maar ik weet de naam niet.
2 acrosalenia koenigi(tegenwoordig heet ie weer anders).
3 wervel ichtyo.
4 en 5 opperarmbeenderen plesio.
dit komt niet van CBN maar een 20tal kilometer verderop uit de jura.
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Hoi Franky,
Mooie vondsten. Ik heb vergelijkbare vondsten van dezelfde locatie, maar die van mij zaten op een uitzondering na wat "gerolder" in de matrix. Dat plesio opperarmbeen lijkt het geweld goed te hebben doorstaan.
Mooie vondsten. Ik heb vergelijkbare vondsten van dezelfde locatie, maar die van mij zaten op een uitzondering na wat "gerolder" in de matrix. Dat plesio opperarmbeen lijkt het geweld goed te hebben doorstaan.
Groet,
Niels
Niels
de botten van deze locatie komen uit verschillende lagen.
er is een harde laag met botten erin die vaak verspoeld zijn en zo zacht als peperkoek. er is ook een zachte kleilaag met veel stevigere botten erin.
zelfs in de bruine zandsteen zitten rose botten(ook vaak erg zacht en breekbaar).
er is een harde laag met botten erin die vaak verspoeld zijn en zo zacht als peperkoek. er is ook een zachte kleilaag met veel stevigere botten erin.
zelfs in de bruine zandsteen zitten rose botten(ook vaak erg zacht en breekbaar).

een paar voorbeelden uit de bruine zandsteen.
1 wervel ichtyo.
2 vermoedelijk een deel van een kaak van een plesio. stuk is ongeveer 40 cm lang.
de kleur komt op de foto's niet goed over.
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Mooi hoor! Daar zullen heel wat uurtjes zoekwerk in ziten.
Groet,
Niels
Niels
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Flinke botten Franky!
Die acrosalenia is ook mooi geworden zeg!!
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-09-2009 om 22:12 NL]
Die acrosalenia is ook mooi geworden zeg!!
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-09-2009 om 22:12 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)