(1 april 2009)Wie gaat er mee naar Miste?
- Galeocerdo
Antw: Wie gaat er mee naar Miste?
Zijn er kosten aan verbonden en zo ja zou je een indicatie daarvan kunnen geven.
Gr. Taco
Helaas zit ik de komende 3 weekeinden vol Hannover, Eifel, Winterswijk:D Voor de Miste-liefhebber heb ik nog wel 2 kopietjes liggen van de determinatieplaten uit A.W.Jansen(mollusken uit het mioceen van winterswijk).
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Pearl,
ik heb er wel interesse in!
Groet
ik heb er wel interesse in!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Wie gaat er mee naar Miste?@GJ
@Gerrit-JanJ; Ik neem de kopietjes volgende week wel mee voor je.
gr
pearl:)
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
ik verheug me er al op:) maar ehh 1 april komt dichterbij, ik heb toch mijn bedenkingen:D, maar ik hoop dat het echt is
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 28-03-2009 om 08:11 NL]
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 28-03-2009 om 08:11 NL]
- Galeocerdo
Eén april speelt ook bij mij door mijn hoofd. Voor dit moment heb ik zoiets van: "Niet geschoten altijd mis". Maar dat is direct ook de reden waarom er zoveel mensen in een één april grap trappen
.

Gr. Taco
- Supergraver
Ik denk idd het zelfde.
Heel raar dat bijv Rene niet mee is met deze vindplaats en ook nu geen interesse heeft.
Heel raar dat bijv Rene niet mee is met deze vindplaats en ook nu geen interesse heeft.
Renee vertelde gister nog dat hij tot de eerste negen,die op de 4e naar Miste gaan,behoort.Dus!
Lanselot,het lukt idd om dat generatortje en de waterpomp van de Haagse Bunkerploeg te lenen.
De waterstand in de put tot een minimun beperken gaat lukken.
Ter vootkoming van onnodig materiaalverlies is er nog een zeefinstallatie met maaswijdte 5mm beschikbaar.Die kunnen we aan de spuitmond van de pomp koppelen.
Mini Mill dus.
Tot binnenkort
gr Hogst
Oja,als tegenprestatie zou de Haagse Bunkerploeg het leuk vinden als er iemand van hen mee mag doen.
Dat zal verder geen probleem zijn,denk ik.
De naam geef ik door zodra ik die weet.
Lanselot,het lukt idd om dat generatortje en de waterpomp van de Haagse Bunkerploeg te lenen.
De waterstand in de put tot een minimun beperken gaat lukken.
Ter vootkoming van onnodig materiaalverlies is er nog een zeefinstallatie met maaswijdte 5mm beschikbaar.Die kunnen we aan de spuitmond van de pomp koppelen.
Mini Mill dus.
Tot binnenkort
gr Hogst
Oja,als tegenprestatie zou de Haagse Bunkerploeg het leuk vinden als er iemand van hen mee mag doen.
Dat zal verder geen probleem zijn,denk ik.
De naam geef ik door zodra ik die weet.
Wachten op bevestiging dat wij de 2e week mogen komen.
Als dat zo is komen wij in vol ornaat.
Generator,zeefinstallatie met mogelijkheid van 3-4 bovenliggende zeven van 1-3-5-15mm
aanhangwagen waar al het gewassen materiaal in mee kan.
Voor makkelijk werk zoeken we ter plaatse een derde man om alles vlotjes te laten lopen.Met z'n drieën kunnen we makkelijk 10 ton zand verzetten.
Jeroen, fietswantjes en regenpak ni vergeten of't worden blaren en een "flores".
Als dat zo is komen wij in vol ornaat.
Generator,zeefinstallatie met mogelijkheid van 3-4 bovenliggende zeven van 1-3-5-15mm
aanhangwagen waar al het gewassen materiaal in mee kan.
Voor makkelijk werk zoeken we ter plaatse een derde man om alles vlotjes te laten lopen.Met z'n drieën kunnen we makkelijk 10 ton zand verzetten.
Jeroen, fietswantjes en regenpak ni vergeten of't worden blaren en een "flores".
Theo