Fossiel.net weekend/week
- Supergraver
Antw: Fossiel.net weekend/week
woow jullie zijn daar echt goed in!!!
Ik weet meteen niet meer wat ook alweer het eigenlijke onderwerp was!
tralalalalalala...
Gr
Martijn
tralalalalalala...

Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week
Supergraver schreef:
woow jullie zijn daar echt goed in!!!
tralalalalalala...
Gr
Martijn
We hebben een goede leermeester gehad LOL
Ahum...
"back on topic"
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Als medeorganisator van het weekend van vorig jaar wil ik hier wel een opmerking maken.
Ik ben met Dries (Fitch) verscheidene keren naar CBN en omstreken geweest om locaties, camping e.d. te regelen.
Het is dus zeer belangrijk dat iemand zich hiervoor inzet, voor de Eifel is er bij mijn weten niemand die dit op zich neemt (en/of er voldoende kennis over heeft)
Dus lijkt het me wel aangewezen om eventueel Denemarken te weerhouden, Martijn heeft qua locaties er al de nodige ervaring en ik neem aan dat hij als gewezen marinier geen probleem heeft om een geschikte slaaplocatie te zoeken!:)
Ik zelf zal dit jaar jammer genoeg niet mee kunnen daar ik in die periode (najaar) op reis ben in Zuid-Amerika.
groetjes
Patrick
Ik ben met Dries (Fitch) verscheidene keren naar CBN en omstreken geweest om locaties, camping e.d. te regelen.
Het is dus zeer belangrijk dat iemand zich hiervoor inzet, voor de Eifel is er bij mijn weten niemand die dit op zich neemt (en/of er voldoende kennis over heeft)
Dus lijkt het me wel aangewezen om eventueel Denemarken te weerhouden, Martijn heeft qua locaties er al de nodige ervaring en ik neem aan dat hij als gewezen marinier geen probleem heeft om een geschikte slaaplocatie te zoeken!:)
Ik zelf zal dit jaar jammer genoeg niet mee kunnen daar ik in die periode (najaar) op reis ben in Zuid-Amerika.
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Volgens mij kunnen er gemakkelijk twee aparte groepen op stap gaan

Ik zelf heb gekozen voor 'anders' met in het achterhoofd dat heel graag eens in Messel (of vergelijkbare locatie) wil gaan zoeken. Dus als er iemand is die dat regelen kan, ga ik mee.
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
Ik betwijfel of er daadwerkelijk zoveel verschillende personen hebben gestemd, in ieder geval is voor 100 deelnemers een weekend organiseren niet erg realistisch. Vorige keren is de groep ook beperkt gehouden.isis schreef:
... dan heb je nog een groep van 100 voor de Ardennen en een groep van 100 voor Denenmarken.
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Supergraver
Amai Patrikske, ik moet nu eerlijk toegeven dat deze ooit geharde moordmachine een beetje slapjes aan het worden is, hahaha. Heb in Hannover op de camping het nog aardig koud gehad op m'n matjepatrick schreef:
Martijn heeft qua locaties er al de nodige ervaring en ik neem aan dat hij als gewezen marinier geen probleem heeft om een geschikte slaaplocatie te zoeken!:)

Gr
Martijn
Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week
Oké Martijn, geen probleem, als geharde wereldreiziger heb ik nog wel een paar tips voor jeSupergraver schreef:
... Heb in Hannover op de camping het nog aardig koud gehad op m'n matje![]()

groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Deze redenering volg ik volkomen. Vandaar ook mijn eerdere opmerking.patrick schreef:
Als medeorganisator van het weekend van vorig jaar wil ik hier wel een opmerking maken.
Dus lijkt het me wel aangewezen om eventueel Denemarken te weerhouden
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Misschien is een datum vastpinnen ook een parameter om de locatie te bepalen? De een bij de ander gaat misschien makkelijker of moeilijker (tijd hebben om) kms te doen op een bepaald moment.
In elk geval, naar Denemarken of zelfs Eifel gaan voor juist 2 dagen zou mij wat moeilijk liggen
In elk geval, naar Denemarken of zelfs Eifel gaan voor juist 2 dagen zou mij wat moeilijk liggen

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Fossiel.net weekend Denemarken?
Aan iedereen die deze discussie heeft gevolgd en/of heeft gevoerd:
Uiteraard is er geen enkel bezwaar tegen een excursie verderweg of zelfs twee excursies tegelijkertijd! Het aantal deelnemers moet echter wel de inspanning rechtvaardigen. Ik durf Martijn niet te vragen
om een volwaardig fossiel.net weekend te helpen organiseren als blijkt dat er maar drie mensen meegaan...
Uiteraard steunen we ALLE initiatieven vanuit fossiel.net met kennis, ervaring en practische zaken. We zijn zelfs bezig met een checklist waar organisatoren rekening mee moeten houden bij het organiseren.
Over de Poll wil ik nog melden dat er een technisch probleem is met de poll. Spamroborts vullen automatisch de poll in de laatste tijd, waardoor de uitslag wordt vertekent. Ik werk aan een oplossing!
Denemarken is echter wel een heel gemakkelijk land om een dergelijk weekend te organiseren, zeker met de kennis van Martijn
.
Van een eerdere post in deze topic begreep ik dat het weekend van 24/25 oktober gunstig uit zou komen ivm de schoolvakanties. Lijkt me dus handig eens te inventariseren wie op dat weekend interesse zou hebben in een fossielweekend.
De aanbiedingen van verschillende kanten met aanbiedeingen voor hulp bij het organiseren van een Eifel weekend waardeer ik zeer. Het is echter noodzakelijk dat er iemand met lokale kennis in de organisatie zit. Vooralsnog hebben we die niet gevonden (of het moet Romi 123 zijn?).
Mocht Denemarken doorgaan in het najaar, kan de Eifel prima ook tot volgend jaar wachten. Ik denk niet dat de Eifel weg zal lopen.
Mocht er voldoende belangstelling zijn voor Denemarken dan gaan we er natuurlijk voor!
Bij voldoende belangstelling wil ik in ieder geval mee, en wil ik ook helpen met de organisatie. Jij vast ook Martijn?
Wie zou op 24/25 oktober meegaan naar Denemarken?
Uiteraard is er geen enkel bezwaar tegen een excursie verderweg of zelfs twee excursies tegelijkertijd! Het aantal deelnemers moet echter wel de inspanning rechtvaardigen. Ik durf Martijn niet te vragen

Uiteraard steunen we ALLE initiatieven vanuit fossiel.net met kennis, ervaring en practische zaken. We zijn zelfs bezig met een checklist waar organisatoren rekening mee moeten houden bij het organiseren.
Over de Poll wil ik nog melden dat er een technisch probleem is met de poll. Spamroborts vullen automatisch de poll in de laatste tijd, waardoor de uitslag wordt vertekent. Ik werk aan een oplossing!
Denemarken is echter wel een heel gemakkelijk land om een dergelijk weekend te organiseren, zeker met de kennis van Martijn

Van een eerdere post in deze topic begreep ik dat het weekend van 24/25 oktober gunstig uit zou komen ivm de schoolvakanties. Lijkt me dus handig eens te inventariseren wie op dat weekend interesse zou hebben in een fossielweekend.
De aanbiedingen van verschillende kanten met aanbiedeingen voor hulp bij het organiseren van een Eifel weekend waardeer ik zeer. Het is echter noodzakelijk dat er iemand met lokale kennis in de organisatie zit. Vooralsnog hebben we die niet gevonden (of het moet Romi 123 zijn?).
Mocht Denemarken doorgaan in het najaar, kan de Eifel prima ook tot volgend jaar wachten. Ik denk niet dat de Eifel weg zal lopen.
Mocht er voldoende belangstelling zijn voor Denemarken dan gaan we er natuurlijk voor!
Bij voldoende belangstelling wil ik in ieder geval mee, en wil ik ook helpen met de organisatie. Jij vast ook Martijn?
Wie zou op 24/25 oktober meegaan naar Denemarken?
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net