OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Euh o,ja(bloost)
je hebt gelijk,heb het al veranderd.
groetjes Boukje
je hebt gelijk,heb het al veranderd.
groetjes Boukje
Boukje :-)
Allez danwebmaster schreef:
Nog niet iedereen op het forum heeft foto\'s van zijn verzameling geplaatst. Ik zou het leuk vinden als meer mensen foto\'s van hun verzameling zouden plaatsen!

http://www.fossiel.net/forums/verzameli ... meling=109
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hmmm... indrukwekkend... 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Slik ...............................................(en dan wordt het even stil).
Hoe ben je in Lee Creek verzeild geraakt; lid geworden van een Amerikaanse vereniging?
Paul
Hoe ben je in Lee Creek verzeild geraakt; lid geworden van een Amerikaanse vereniging?
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Op uitnodiging van David Ward.De DinoDolsjes schreef:
Slik ...............................................(en dan wordt het even stil).
Paul
DE david ward?
cooooooool!
morpheus en somniosus, hoe lang zoeken jullie al en hoe vaak eigenlijk?
want zo verzameling krijg je zeker niet zomaar...
Groeten, Casper
cooooooool!
morpheus en somniosus, hoe lang zoeken jullie al en hoe vaak eigenlijk?
want zo verzameling krijg je zeker niet zomaar...
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: OPROEP: Foto\'s verzamelingen en Avatar
Ik ben nu 27 en toen ik 16 was heb ik mijn eerste tandjes verzameld (onder goede hmhm begeleiding van Guy die toen reeds enkele jaren verzamelde). Ik heb nadien wel enkele jaartjes gemist want als ik 18j was wou ik uitgaan en als je \'s morgens om 8u thuiskwam, wou ik slapen en niet vertrekken om te gaan zeven:)Casper schreef:
...hoe lang zoeken jullie al
Ik moet wel zeggen dat wij er serieus invliegen, en dat iedere week, dan komt die collectie vanzelf. Soms rijden we wel 800km op één dag om enkele uurtjes te zoeken....in Egem en Oosterzele samen ben ik wel 100 keer geweest. En Guy nog veel meer...
Verslaafd...extreem....iedere week:)Casper schreef:
en hoe vaak eigenlijk?
poeh das zeker veel!
elke week... dat zou ik ook wel willen!!!
(misschien komt het er nog eens van wanneer ik studeer ofzo)
en hebben jullie nou nooit iets van \"striatolamia? ach die laat ik liggen, heb er al enkele duizenden van...\"??
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 25-07-2005 om 11:27 NL]
elke week... dat zou ik ook wel willen!!!
(misschien komt het er nog eens van wanneer ik studeer ofzo)
en hebben jullie nou nooit iets van \"striatolamia? ach die laat ik liggen, heb er al enkele duizenden van...\"??
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 25-07-2005 om 11:27 NL]
Post mortem we sort 'em!
Tja, je bent verslaafd of je bent het niet! Ieder weekend is dat gevoel er. Ik MOET buiten, anders is mijn week op voorhand slecht begonnen. Die rust en kalmte...ik zou dat voor geen geld meer willen missen. En ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal dat we ieder weekend op trip gaan. Soms gaan we ook wel eens na het werk ’s avonds, als het moet met de zaklamp:)
Casper, nu heb je nog geen auto, maar eens die er is kan je je verslaving botvieren!

Casper, nu heb je nog geen auto, maar eens die er is kan je je verslaving botvieren!

Haha wel ik verheug me er nu al op 
ik zag in de verzameling van somniosus botten van een zeekoe, uit het oligoceen. in de verzameling van morpheus ook tanden uit het oligoceen, tezamen met botten die qua kleur en vreemdheid wel wat op die uit somniosus\' verzameling lijken. nu weet ik dat er een groeve ergens in duitsland is waar oligocene haaientanden en zeekoebotten gevonden worden. is dat diezelfde vindplaats? hoe heet die vindplaats, waar issie precies en kun je hem vrij bezoeken?
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 25-07-2005 om 20:23 NL]

ik zag in de verzameling van somniosus botten van een zeekoe, uit het oligoceen. in de verzameling van morpheus ook tanden uit het oligoceen, tezamen met botten die qua kleur en vreemdheid wel wat op die uit somniosus\' verzameling lijken. nu weet ik dat er een groeve ergens in duitsland is waar oligocene haaientanden en zeekoebotten gevonden worden. is dat diezelfde vindplaats? hoe heet die vindplaats, waar issie precies en kun je hem vrij bezoeken?
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 25-07-2005 om 20:23 NL]
Post mortem we sort 'em!