vindfrequentie haaietanden Hoevenen
Antw: vindfrequentie haaietanden Hoevenen
Hoi Gerit-Jan, die vlaamse snuiter was een ambtenaar van de dienst die de werken aan de Churchillhaven heeft laten uitvoeren.
Omdat hijzelf ook verzamelaar is, zij het van hoofdzakelijk mineralen, begrijpt hij de kolder van de mensen die, in hun vrije tijd, zich de ....komen werken om een paar fossiele tandjes mee naar huis te kunnen nemen.
Wel, die meneer reed in een heel officiele auto van het Vlaams Gewest, een soort rijkswaterstaat, compleet met alle toeters, bellen en zwaailichten, dus het is echt wel iemand geweest die weet waar hij over praat.
Het lijkt me iemand om zuinig op te zijn. Ik zelf heb het idee, dat als je hem belt omdat er weer een paar eigenwijze malloten in de dijk zitten te graven, dat`tie komt ook en da`s een goede zaak. Toch?
groeten, Bert
PS; Rickiee, ik kon vandaag niet, maar ben er ws. zater-of zondagmiddag wel. Oke?
Omdat hijzelf ook verzamelaar is, zij het van hoofdzakelijk mineralen, begrijpt hij de kolder van de mensen die, in hun vrije tijd, zich de ....komen werken om een paar fossiele tandjes mee naar huis te kunnen nemen.
Wel, die meneer reed in een heel officiele auto van het Vlaams Gewest, een soort rijkswaterstaat, compleet met alle toeters, bellen en zwaailichten, dus het is echt wel iemand geweest die weet waar hij over praat.
Het lijkt me iemand om zuinig op te zijn. Ik zelf heb het idee, dat als je hem belt omdat er weer een paar eigenwijze malloten in de dijk zitten te graven, dat`tie komt ook en da`s een goede zaak. Toch?
groeten, Bert
PS; Rickiee, ik kon vandaag niet, maar ben er ws. zater-of zondagmiddag wel. Oke?
Elbert
Antw: vindfrequentie haaietanden Hoevenen
heey elbert
ik ben vandaag ook niet gegaan
was nog kapot van de andere dagen
maar ik ga waarschijnlijk donderdag en zondag weer misschien kunnen we dan zondag weer samen zoeken
zou gezellig zijn
groetjes
ik ben vandaag ook niet gegaan
was nog kapot van de andere dagen
maar ik ga waarschijnlijk donderdag en zondag weer misschien kunnen we dan zondag weer samen zoeken
zou gezellig zijn
groetjes
Vindfrequentie Hoevenen
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 9280#85586
Vermits Hoevenen gesloten is, kan ik beter antwoorden op de vraag.
zaken die ik niet gevonden heb ;
Carcharoides totserratus
Rhincodon typus
Tand van Cethorinus parvus
Verder gezocht naar degelijk zeehondmateriaal als een kies maar niet gevonden, monodont cetacean, manta, ...
dus goed gevonden.
Duys
[Bewerkt door Duys op 25-04-2012 om 11:45 NL]
Vermits Hoevenen gesloten is, kan ik beter antwoorden op de vraag.
zaken die ik niet gevonden heb ;
Carcharoides totserratus
Rhincodon typus
Tand van Cethorinus parvus
Verder gezocht naar degelijk zeehondmateriaal als een kies maar niet gevonden, monodont cetacean, manta, ...
dus goed gevonden.
Duys
[Bewerkt door Duys op 25-04-2012 om 11:45 NL]