Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Op mij kunnen jullie ook rekenen.
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
Ik ben zeker van plan te komen. Graag georganiseerd op een enigszins centrale plek. Het zou ook leuk zijn als er workshops georganiseerd worden die dag, of dat verzamelaars die bijv. goed kunnen prepareren, dit ter plekke laten zien.
[Bewerkt door wimenkids op 25-11-2009 om 16:49 NL]
[Bewerkt door wimenkids op 25-11-2009 om 16:49 NL]
wim
Ook mij lijkt het een strak plan. Ik ben al een tijdje op zoek naar sponzen van Cadzand (ontbreken nog in de collectie). Wellicht een mooie gelegenheid.
groet,
Jeroen
groet,
Jeroen
Hallo,
John en ikzelf willen graag raad geven voor het opstarten. We kunnen wel zeggen dat we ondervinding hebben, daar wij mee aan de wieg stonden van de beurs in St. Gillis-Waas.
De dag zelf meehelpen zal voor ons iets moeilijker zijn. We moeten al 6 excursies en 6 bijeenkomst voor junioren en beginners organiseren bij BVP en dan is er ook nog de beurs in St. Gillis-Waas in september.
Contacteer ons dus maar als jullie raad nodig hebben want het is heel wat anders als een uitstap organiseren.
Suzy
John en ikzelf willen graag raad geven voor het opstarten. We kunnen wel zeggen dat we ondervinding hebben, daar wij mee aan de wieg stonden van de beurs in St. Gillis-Waas.
De dag zelf meehelpen zal voor ons iets moeilijker zijn. We moeten al 6 excursies en 6 bijeenkomst voor junioren en beginners organiseren bij BVP en dan is er ook nog de beurs in St. Gillis-Waas in september.
Contacteer ons dus maar als jullie raad nodig hebben want het is heel wat anders als een uitstap organiseren.
Suzy
!fantastisch idee!
Een kleine bedenking:
Wordt het een open beurs of enkel voor F.netters? In het eerste geval zou het een goede reclame zijn voor F.net. Komt er wel bij dat alles grootser wordt (zo ook de sociale palavers en acties op het terrein betreffende vindplaatsen en vondsten - positief .. maar ook negatief). Het tweede geval doet me denken aan de F.net weekends die ook allen geslaagd waren.
Een kleine bedenking:
Wordt het een open beurs of enkel voor F.netters? In het eerste geval zou het een goede reclame zijn voor F.net. Komt er wel bij dat alles grootser wordt (zo ook de sociale palavers en acties op het terrein betreffende vindplaatsen en vondsten - positief .. maar ook negatief). Het tweede geval doet me denken aan de F.net weekends die ook allen geslaagd waren.
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Supergraver
Ja heel leuk, waarschijnlijk zoals gewoonlijk voor mij onmogelijk....... 
Idd heel leuk en net als de fossiel.net uitjes een leuke gelegenheid om de mensen achter de avatars te leren kennen.
Groeten uit het Noorden,
Martijn

Idd heel leuk en net als de fossiel.net uitjes een leuke gelegenheid om de mensen achter de avatars te leren kennen.
Groeten uit het Noorden,
Martijn
Antw: Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Hallo Fitch,Fitch schreef:
!fantastisch idee!
Een kleine bedenking:
Ik zou graag weten wat het woord "palavers"
betekent.
Dit woord komt in mijn beperkte woordenschat niet voor.
Groeten Hans
Hans
pa·la·ver (het; meervoud: palavers)
1 bespreking voorafgaand aan een zeilwedstrijd
2 (informeel) onderhandeling
gelukkig heeft de Van Dale wel een vrij uitgebreide woordenschat
Casper
1 bespreking voorafgaand aan een zeilwedstrijd
2 (informeel) onderhandeling
gelukkig heeft de Van Dale wel een vrij uitgebreide woordenschat

Casper
Post mortem we sort 'em!
- sharkteethrene
De voorbereidingen zijn in volle gang,dank aan alle personen die zich hiervoor in willen zetten.
Groetjes,
Rene.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Lijkt me wel een leuk idee, maar verstaan jullie onder dit commercieel:
2 trilobieten en 4 bivalven verkopen
1 grote trilobiet voor die prijs terugkopen
Ik zie dat eigenlijk als ruilen..
2 trilobieten en 4 bivalven verkopen
1 grote trilobiet voor die prijs terugkopen
Ik zie dat eigenlijk als ruilen..