Preparatie trilobieten Marokko
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Marokko 2010
Hier sluit ik mij bij aan!! Een genot om naar te kijken. Mooi werk Frederik!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Prachtig zeg! super!
en heel kundig geprepareerd
en heel kundig geprepareerd

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Heel heel mooi.
Laat vooral de rest ook zien.
groetjes Robert en Mirjam
Laat vooral de rest ook zien.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- 0dinofthenorth
- Jip en Janneke
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Mooie trilobieten en knap geprepareerd!. Top. Ik ben nu ook met mijn marokkaanse trilobieten bezig en wat leuk is dat om met je eigen gevonden trilobieten zo mooi resultaat te krijgen na preparatie.
Ik ben benieuwd naar de rest van je trilobieten.
Ik ben benieuwd naar de rest van je trilobieten.
De speurneuzen
Als ik dat zo zie moet ik maar eens op cursus bij jou! Erg mooi. Heb dit altijd al eens willen proberen. Alleen is het nogal lastig aan ongeprepped spul te komen. Het wordt wel aangeboden daar niet van, maar zelfs dat vind ik een beetje eng gezien al dat gesjoemel.
Maar ik weet waar ik kan aankloppen voor tips geloof ik. Mooi hoor!
Maar ik weet waar ik kan aankloppen voor tips geloof ik. Mooi hoor!
'Just Pick It!'
- 0dinofthenorth
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Bedankt voor de leuke reacties!
@ Jip en Janneke: in het bijzonder bedankt voor de nuttige tips. De micro-jack doet zijn werk wel goed (al bespeur ik soms een lichte beweging van de tip, moet nog eens informeren of dat te verhelpen valt). Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.
@ Odin: ik heb ze niet geteld, maar het zijn er zeker enkele tientallen (wisselende kwaliteit) uit het devoon, en een vergelijkbaar aantal uit het ordovicium. Voornamelijk algemene soorten. De ècht goede stukken moeten nog komen.
[Bewerkt door Frederik op 22-12-2010 om 14:38 NL]
@ Jip en Janneke: in het bijzonder bedankt voor de nuttige tips. De micro-jack doet zijn werk wel goed (al bespeur ik soms een lichte beweging van de tip, moet nog eens informeren of dat te verhelpen valt). Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.
@ Odin: ik heb ze niet geteld, maar het zijn er zeker enkele tientallen (wisselende kwaliteit) uit het devoon, en een vergelijkbaar aantal uit het ordovicium. Voornamelijk algemene soorten. De ècht goede stukken moeten nog komen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Marokko 2010
I can't wait for the great ones!Frederik wrote:
Bedankt voor de leuke reacties!
Have you got any like this? http://blogs.sundaymercury.net/weirdsci ... obites.jpg
Gr,
Thomas.