Nieuw fossielenboek en Open dag
Antw: Nieuw fossielenboek en Open dag

Herman, ik zag bij toeval het bijgaande bericht in het Nederlands Dagblad
van afgelopen zaterdag staan.
free publicity!
grtz
bbal ED
Ha leuk een nieuw fossielenboek. Gefeliciteerd daarmee, zal veel werk zijn geweest!! Ik kon helaas ook niet komen afgelopen zondag, had net zoals fossielenzoeker eem BBQ van de Werkgroep Fossielen Twente. Voor een gesigneerd exemplaar houd ik me ook aanbevolen:D
gr
pearl:)
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Inmiddels zijn alle fossielen weer netjes opgeborgen, maar nog even een aantal foto's van de open dag van afgelopen weekend.
Het was een erg leuke dag! Er zijn tegen de 50 bezoekers geweest. Iedereen bedankt voor jullie bezoek! Misschien krijgt de open dag bij voldoende belangstelling volgend jaar zelfs wel een vervolg

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: Nieuw fossielenboek en Open dag
Inderdaad een leuk artikeltje!bbal schreef:
free publicity!
Ik had hem al gekregen van de uitgever. Een week eerder stond er ook een stukje in Trouw. Misschien volgen er nog wel meer kranten, dat is natuurlijk niet verkeerd

Kennis telt!
- trilobietje
Die amonietenkoekjes zien er lekker uit ! Waar heb je die vorm gevonden ?
Wij hadden graag gekomen maar die dag was het opendeur van de school waar Jolien in september naartoe gaat.
Nog proficiat en veel succes met je boek !
groetjes
Marleen
Wij hadden graag gekomen maar die dag was het opendeur van de school waar Jolien in september naartoe gaat.
Nog proficiat en veel succes met je boek !
groetjes
Marleen
wie niet zoekt, niet vindt
@Trilobietje:
Ze zijn (ze zijn nog niet op
) erg lekker! Het vormpje hebben we in Marokko gekocht in een kookwinkeltje. Het waren setjes met andere niet fossielige vormpjes. Meteen gekocht natuurlijk! Daarna nergens meer gezien.
Het kan best zijn dat je ze hier ook ergens tegenkomt, want het is made in china zoals zoveel.
Ze zijn (ze zijn nog niet op

Het kan best zijn dat je ze hier ook ergens tegenkomt, want het is made in china zoals zoveel.
Kennis telt!
Hoi Herman en Esther,
Nog eens bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere ammonietjes!:-) En heb ondertussen al enkele haaietanden doormidden gezaagd!
Het was zeer zeker een geslaagde dag!!Ik ben juist terug van Duitsland vandaar de late reactie!
groetjes
Patrick
Nog eens bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere ammonietjes!:-) En heb ondertussen al enkele haaietanden doormidden gezaagd!

groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!