contact
Antw: contact
Op de uitrustingslijst heb ik geen aanvullingen, behalve dan een regenjas en meer dan 1 potje/bakje voor meerdere kleinere vondsten. Lijkt mij verder erg compleet.
Ik moet deze week ook nog even met een tweetal andere verzamelaars afstemmen, maar zal iig niet a.s. weekend worden (al volgepland met Plio- en Pleistoceen), maar zeer waarschijnlijk het weekend daarna, of het weekend direct daarna.
Groeten,
Bram
Ik moet deze week ook nog even met een tweetal andere verzamelaars afstemmen, maar zal iig niet a.s. weekend worden (al volgepland met Plio- en Pleistoceen), maar zeer waarschijnlijk het weekend daarna, of het weekend direct daarna.
Groeten,
Bram
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Wel op het getij letten, anders komen je in het nieuws. .. (al snap ik niet goed hoe die mensen dat voor elkaar kregen)
Groet,
Niels
Niels
Antw: Antw: contact
sjaak schreef:
Wel op het getij letten, anders komen je in het nieuws. .. (al snap ik niet goed hoe die mensen dat voor elkaar kregen)
Bij opkomend tij zijn er nu meerdere geulen,waardoor er tijdelijke eilanden ontstaan;dus at the wright time,it is possible to be on the wrong place!
Van de week nog 3 wandelaars gezien,die uit de kleren moesten(Brrr) om weer aan wal te geraken.
Grtz, Hogst
ja daar moet je wel op letten het zou toch zonde zijn om met natte kleren naar huis te gaansjaak schreef:
Keep looking evry time
mega lo daar heb je gelijk in toch het liefst geen van beide tenzij het niet anders kan
Keep looking evry time
Ik ben net nog naar HvH geweest en heb niks gevonden op een eikapsel van een hondshaai na dan. Ik zag idd ook kleine eilandjes ontstaan.
Gr. Rick
Gr. Rick
Zoekers,bram schreef:
Op de uitrustingslijst heb ik geen aanvullingen, behalve dan een regenjas en meer dan 1 potje/bakje voor meerdere kleinere vondsten. Lijkt mij verder erg compleet.
Groeten,
Bram
Ik heb ongeveer hetzelfde bij, nog een klein potje(analoge fotorolletjes) met daarin een klein sluitbaar zakje voor kleine fossielen en ik neem meestal ook een fotocamera mee.
Duys
Dag allemaal,
Bram, weet ja al wat meer over welk weekend het beste uitkomt? Ik moet ook het een en ander inplannen namelijk.
Groeten,
Suus
Bram, weet ja al wat meer over welk weekend het beste uitkomt? Ik moet ook het een en ander inplannen namelijk.
Groeten,
Suus
goed kijken is hééééééél belangrijk
Voorstel voor datum: zondag 17 februari. Ik denk dat we de rest (tijd, precieze ontmoetingsplaats etc.) makkelijker per mail kunnen bespreken. Kunnen alle deelnemers mij even mailen (of hier aangeven dat ze mee willen)?
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram