Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Antw: Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Wanneer wordt de kuil zelf dicht gegooid? Is dat gelijk met het aflopen van de actie?
Een zakje residu zou leuk zijn, maar als er nog een kans voor mij is om daar te zoeken vind ik dat toch leuker. In ieder geval bedankt voor het aanbod. Als iemand nu al kan zeggen dat al mijn kans om te zoeken verkeken is stuur ik alsnog een mail.
Marijn
Een zakje residu zou leuk zijn, maar als er nog een kans voor mij is om daar te zoeken vind ik dat toch leuker. In ieder geval bedankt voor het aanbod. Als iemand nu al kan zeggen dat al mijn kans om te zoeken verkeken is stuur ik alsnog een mail.
Marijn
Hey Jordy, jij zat toch in het slootje naast mij? Ik was die met dat roze bloesje. Ik wist niet dat jij ook op fossiel.net zat. Nog leuke dingen gevonden? En hoe is het met de rug?
Gr
Pearl
Gr
Pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Antw: Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Ja dat klopt, de vondsten zijn erg leuk, maar had niks anders verwacht. De rug is aan het revalideren, maar zaterdag gaan we verder waar we gebleven zijn.Pearl schreef:
Hey Jordy, jij zat toch in het slootje naast mij? Ik was die met dat roze bloesje. Ik wist niet dat jij ook op fossiel.net zat. Nog leuke dingen gevonden? En hoe is het met de rug?
Gr
Pearl
En bij jou? Vallen de vondsten nog mee?
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- Everhardus
Mensen wat een bende...wel mooie vondsten hoor ! Herken ik daar Erik M. niet op de achtergrond ?
net gevonden in het gruis....
Ook heb ik nog een walvisrib gevonden.
Deze lijkt me iets ouder dan mioceen/plioceen.Mega_Lo schreef:
Mooie vondst!
Marijn
@stijn en Nikola: Leuke vondsten!
@Marijn; Om je vraag iets eerder in deze topic te beantwoorden, je kan er nog zoeken zonder je te hebben aangemeld.
Je moet dan wel €60 (20 voor 1 of 2 dagen, 20 voor aanmelding ter plaatse en 20 voor niet lid van de WTKG zijn) betalen.
Grtz mendel
@Marijn; Om je vraag iets eerder in deze topic te beantwoorden, je kan er nog zoeken zonder je te hebben aangemeld.
Je moet dan wel €60 (20 voor 1 of 2 dagen, 20 voor aanmelding ter plaatse en 20 voor niet lid van de WTKG zijn) betalen.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Ik weet niet wat jij 'gruis' noemt, maar als je er naderhand even een walvisrib in aantreft...Mega_Lo schreef:

Antw: Antw: Antw: Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Haha, sorry , ik ben nogal onduidelijk geweest , de walvisrib heb ik die dag gevonden, en het is een kleintje.GdeReijke schreef:Ik weet niet wat jij 'gruis' noemt, maar als je er naderhand even een walvisrib in aantreft...Mega_Lo schreef:
Ook heb ik nog een walvisrib gevonden.![]()