casper

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
davinci
Contacteer:
Antw: casper

Bericht door davinci » 27 okt 2004, 23:13

en je word heus niet zo maar van het forum verwijderd want herman begrijpt ook wel dat deze casper topic een soort van onzin/rotzooi topic is waar iedereen zijn onzin kwijt kan zodat de andere topics op niveau blijven.
gr dv

i just looove fossils

Casper
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: casper

Bericht door Casper » 27 okt 2004, 23:18

davinci schreef:
Dus wil je geen bom onder je kont?
Neem dan nooooit de naam van een ier slecht in de mond.
is dat de slogan van de IRA?
ben je katholiek of protestands?
maar het is wel flauw hoor, ik ken geen ierse woorden die rijmen op mul. ik ken sowieso geen ierse woorden.
davinci schreef ook:
Ken je dat nummer van My name is Sue how doo you doo.
Ik wil het wel eens voor je zingen op een zoekdag.
ik denk niet dat ik je wil horen zingen, maar zing maar een keertje. kijken of je het echt doet, hoewel ik je er wel voor aan zie.

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Maarten
Antw: Antw: casper

Bericht door Maarten » 28 okt 2004, 08:13

Casper schreef:
betekent dat dan dat ik dood ben of dat ik er gewoon niet meer ben? in het laatste geval lopen jij en davinci een mooi en zeldzaam fossiel mis.

maar ik snap je redenatie niet, leg eens uit. ik heb trouwens het gevoel dat ik ooit ergens anders iets heb zien staan wat er op lijkt. is het een bekende redenatie?

Groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 27-10-2004 om 21:17 NL]
We beschouwen je als een godheid, maar wat we met elkaar eerder concludeerden: goden zijn bedachte constructies die niet empirisch waarneembaar zijn, we denken dus dat jij bestaat. Als wij je denken kunnen we je dus ook wegdenken. Je bent dus niet dood maar weggedacht, gewoon opgeruimd zonder empirisch waarneembare rommel na te latten, pfff opluchting zeg!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 okt 2004, 08:48

wauw, klinkt cool!!!

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 okt 2004, 08:56

maar jullie, stelletje heidenen, geloven niet in mij, dus ben ik geen godheid meer, en dus ben ik er gewoon.
je verhaal klopt niet helemaal. eerst zeg je dat jullie mij als een godheid beschouwen, en daarna dat jullie dat niet doen, alleen om mij weg te denken. nee, klopt van geen Kant.
als je geleik zou hebben, zou je goochelaar moeten worden. pak een wit konijn, aanbid hem, dump hem vervolgens en denk hem weg.
als het je lukt mag je een keer hier komen om mijn broertje en zusje weg te denken, hoewel je moeite gaat krijgen ze als een godheid te beschouwen.

Groeten, Casper

P.S: maarten, Ik ben zwaar vertoornd over je ongeloof in Mij, en Mijn straf kan alleen afgewend worden door een offer. Ik zal deze keer geen mensenoffer van je vragen, maar een fossielenoffer. stuur hem op naar Mij, Mijn adres kun je wel ergens hier vinden, en Ik zal je absolutie schenken. Ik verkoop ook aflaten, die je kunt bestellen via e/mail voor 30 euro per stuk.
beter je leven, of je zult voor eeuwig vervloekt zijn.
oh ja, verstuur dit berichtje ook eventjes naar 100 andere mensen, anders word je ook voor eeuwig vervloekt.

Groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 28-10-2004 om 08:22 NL]

Post mortem we sort 'em!

Maarten

Bericht door Maarten » 28 okt 2004, 19:21

Het einde van deze discissie moet nu plaatsvinden. Casper is weggedacht, niet dood want hij is nooit levend geweest.

We hebben hem gewoon weggedacht! Eind verhaal: punt!!!!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 okt 2004, 19:35

onsportieveling!!!
ik zei in mijn vorige berichtje dat je redenatie niet klopte, en je negeert het.
maar als ik echt niet meer besta maak ik wel een nieuwe account, dan ben ik er weer.
maar in een ander berichtje in een andere discussie zei je: vroeger was het ik denk dus ik ben, tegenwoordig is het ik consumeer dus ik ben.
toen zei ik: ik denk dat ik consumeer.
dat was in het verleden dus is het nu: ik dacht, en denk nog steeds, dat ik consumeer.
volgens je eigen theorie bestond ik dus vroeger en besta ik nog steeds. vroeger dacht ik, (\")nu consumeer ik.(\") dat betekent niet dat ik nu niet denk en dat ik vroeger niet consumeerde.
denk daar (tijdens het consumeren?) maar eens over na.
oh ja, goed dat je me er aan herinnert, over consumeren gesproken. ik zou jullie nog opeten.

Groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 28-10-2004 om 18:37 NL]

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:
Antw: Antw: casper

Bericht door Casper » 28 okt 2004, 19:44

Maarten schreef:
Casper is weggedacht, niet dood want hij is nooit levend geweest.
en nog even iets: je zegt nu eigenlijk dat voor jullie mij wegdachten ik levenloos was.
je hebt een behoorlijk sterk geloof als je dingen kunt laten verdwijnen, maarten!

Post mortem we sort 'em!

webmaster
Senior Lid
Contacteer:

Bericht door webmaster » 28 okt 2004, 20:25

Ik denk dat het tijd is om deze discussie te beëindigen....
Misschien dat we Casper over 5 miljoen jaar ergens kunnen opgraven, maar ik vrees dat geen van ons er dan nog is...

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gesloten