meeting forum
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: meeting forum
Ik zal zeker m\'n best doen om erbij te zijn, maar ik verdrink rond die tijd waarschijnlijk in het werk, dus het blijft nog onder voorbehoud.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: meeting forum
ik wist dat het zoiets betekende als: de beslissing is genomen...De DinoDolsjes schreef:Alea iacta est (Voor de niet-latinisten: De teerling is geworpen ((c)Julius Ceasar).Casper schreef:
maar het wordt dus 7 mei?
en kwart over 11 \'s ochtends?
dan kan ik dat in de agenda zetten.
en misschien kan webmaster het in grote, rode koeienletters op de startpagina van het forum zetten?
Groeten, Casper
maar wat is nouw weer een teerling?
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Antw: Antw: meeting forum
Teerling is een oud woord voor: dobbelsteen.Casper schreef:
ik wist dat het zoiets betekende als: de beslissing is genomen...
maar wat is nouw weer een teerling?
Groeten, Casper
Ceasar zei dit toen hij, op de terugweg naar Rome, zijn legioenen met zich mee nam toen hij de rivier de Rubico overstak. Met deze daad ontketend hij een burgeroorlog. Zijn woorden betekenden zoveel als: de beslissing is genomen, nu maar afwachten wat ervan komt.
Groet,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
erg leuk plan om te gaan eten maar ik neem aan dat we niet op die dag zelf nog gaan beslissen waar en hoe laat we gaan eten?
dat moet denk ik toch van te voren geregeld worden en waarschijnlijk ook gereserveerd, als we met een redelijk grote groep zijn.
we kunnen in ieder geval niet naar de meest chique restaurants na een dagje in een steengroeve. bovendien moet het mij niet te duur worden
Groeten, Casper
dat moet denk ik toch van te voren geregeld worden en waarschijnlijk ook gereserveerd, als we met een redelijk grote groep zijn.
we kunnen in ieder geval niet naar de meest chique restaurants na een dagje in een steengroeve. bovendien moet het mij niet te duur worden

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ik denk inderdaad dat een stel mergelmannetjes als ons niet heel erg op prijs wordt gesteld in de meeste restaurants maar daar vinden we wel wat op
Ik zal het ook in de agenda zetten:
7 mei 1e excursie van www.fossiel.net forumleden.
7 mei 1e excursie van www.fossiel.net forumleden.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
vind je in \'t rooth precies dezelfde fauna als in de ENCI-groeve?
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ik las trouwens dat groepen zich van te voren moeten melden.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
als we een groep willen melden zullen we ook moeten zeggen hoe groot die groep is en dat is een beetje het probleem. zijn wij niet individuele zoekers die elkaar \"toevallig\" tegenkomen en samen gaan zoeken? iemand al een leuk idee voor een eetgelegenheid trouwens?