Samenstelling spinotand
Antw: Antw: Antw: Samenstelling spinotand
hey Davin-Cdavinci schreef:
Mijn vrouw eist alle ruimte op in huis en er blijft niks voor mij over.
wat zie ik dan voor een schijnheilig berichtje in het gebruikersprofiel van je vrouw staan??

Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 12-04-2005 om 20:54 NL]
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: Samenstelling spinotand
ik ben erg benieuwdmaarten schreef:Nee, moet ik van de week maken. Het is Plagiolophus minor, bovenm-eoceen Zuid-Frankrijk.robin schreef:
maarten heb je een foto van je tapir?
Echt een super ding!
Antw: Antw: Antw: Antw: Samenstelling spinotand
robin schreef:Zit inmiddels in je mailbox (en van casper).maarten schreef:Nee, moet ik van de week maken. Het is Plagiolophus minor, bovenm-eoceen Zuid-Frankrijk.robin schreef:
maarten heb je een foto van je tapir?
Echt een super ding!
ik ben erg benieuwd
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Samenstelling spinotand
nee hoor...
kan hem niet vinden...
Groeten, Casper
kan hem niet vinden...

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Samenstelling spinotand
Ik snap het weer niet! Robin heeft de pic wel, stuur mij nog eens een mail, stuur ik hem vanavond.Casper schreef:
nee hoor...
kan hem niet vinden...
Groeten, Casper
MAarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Casper, heb jij mij dat latijnse mailtje gestuurd? Ik raadpleegde mijn webmail op mijn werk en druktje direct op verwijderen...robin schreef:
je mist echt iets casper hij is super
Dus nog een keertje graag!
Maarten
Antw: Samenstelling spinotand
die schildpad is van ebay afgehaald. snif, ik wilde hem zooo graag hebben:)
Ik had em al gekocht door op \"buy it now\" te drukken! Zo\'n prachtige aanwinst kon ik niet laten lopen!!robin schreef:
die schildpad is van ebay afgehaald. snif, ik wilde hem zooo graag hebben:)
He Casper, nu zie ik het pas!!Casper schreef:
aaah maarten kijk uit je hebt zeshonderdzesenzestig posts!
Groeten, Casper
Heeft overigens alleen maar geluk gebracht, mooie fossielen sinds dat duiverlse nummer gescoord....