Kg\'s tanden van marroko?
Antw: Kg\'s tanden van marroko?
geukzak patrick.mooi veel tandjes zoeken he.ik wou dat ik ook eens naar zee kon.ik wil graag wat nieuwe tanden.jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Antw: Antw: Kg\'s tanden van marroko?
Hoi Fitch, Ik ga dit jaar(kerst) ws ook naar Marokko, weet jij nog vindplaatsten van fossielen die niet op deze site staan?fitch schreef:
in alle geval staat volgend jaar een reisje marroko op het menu - speciaal voor dit doeleind.
En weet jij ook of ze bij de grens moeilijk doen omtrent het uitvoeren van fossielen?

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
hey pearl,
de dozen die ik hier normaal (zou moeten) krijg(-en) staan altijd redelijk makkelijk omschreven (inhoud \'diversen\' of \'onbepaald\' op zijn frans)
je zou voor tanden of ammonieten eigenlijk niet veel miserie kunnen verwachten
(ben er zelf nog niet aan het zoeken geweest, maar vermoed dat je de meeste vindplaatsen ginds snel hebt met gericht hier en daar een vraagje te stellen
)
[Bewerkt door fitch op 07-02-2007 om 16:43 NL]
de dozen die ik hier normaal (zou moeten) krijg(-en) staan altijd redelijk makkelijk omschreven (inhoud \'diversen\' of \'onbepaald\' op zijn frans)

je zou voor tanden of ammonieten eigenlijk niet veel miserie kunnen verwachten
(ben er zelf nog niet aan het zoeken geweest, maar vermoed dat je de meeste vindplaatsen ginds snel hebt met gericht hier en daar een vraagje te stellen

[Bewerkt door fitch op 07-02-2007 om 16:43 NL]
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
wij wilden iemand voor sinterklaas 2006 wat haaientanden geven van Marokko. als dat zo doorgaat overleeft sinterklaas het niet eens 
vrgr reedops

vrgr reedops
hey!
))
moest er dan iemand tandjes hebben?
vrijdag eerste doos binnen, vandaag de rest gehad .. man man man .. wat een heisa hiermee zeg! Alvast de laatste keer dat ik die nog bestel
maar de kwaliteit is er!
vanmiddag of morgen bij de post zien te raken, de mensen die ze graag zouden komen ophalen, kunnen dit vanaf dit weekend doen
at last

moest er dan iemand tandjes hebben?
vrijdag eerste doos binnen, vandaag de rest gehad .. man man man .. wat een heisa hiermee zeg! Alvast de laatste keer dat ik die nog bestel

maar de kwaliteit is er!

vanmiddag of morgen bij de post zien te raken, de mensen die ze graag zouden komen ophalen, kunnen dit vanaf dit weekend doen

at last

do faillures
do faillures
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
*opluchting alom ongetwijfeld*
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Kg\'s tanden van marroko?
ge kunt u inbeeldenFrederik schreef:
*opluchting alom ongetwijfeld*

is nog wel een geschil over de transportkosten hangende (moet nog ergens een 55 euro terug) maar als de verkoper doet wat ie zegt en ie stuurt die cheque op .. dan ga ik eens diep uitblazen

ondertussen kunnen de tandjes toch al verdeeld worden

hoe is\'t in\'t leuvense nog?
do faillures
do faillures
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Goed goed. Is de kwaliteit van de tanden merkbaar beter als ze rechtstreeks uit Marokko komt?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)