Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
mvnoort
Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Bericht door mvnoort » 03 sep 2009, 13:29

Ik kom dus naar de camping (aankomst vrijdag). Mijn eigen prachtige tent (Vaudé Badawi Long) is deze zomer verwoest door hagelstenen. Ik overweeg daarom om voor mezelf en zoon Arend een caravan te huren. Ik heb hiervoor de camping gemaild maar wacht nog op de reactie.

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 03 sep 2009, 14:14

Beter is het even te bellen want ze kijken heel slecht naar hun mail. Ik heb vorig jaar ook geen antwoord gehad op mijn mail en vervolgens gebeld waarna de eigenaresse zich verontschuldigde. Ik heb ook van anderen vernomen dat er niet gereageerd wordt op de mails, dus met bellen meer resultaat!

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 03-09-2009 om 13:16 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Spongebob
Has thanked: 411 times
Been thanked: 635 times

Bericht door Spongebob » 03 sep 2009, 17:43

:D LOL
Gerrit-Jan schreef:
Beter is het even te bellen want ze kijken heel slecht naar hun mail. Ik heb vorig jaar ook geen antwoord gehad op mijn mail en vervolgens gebeld waarna de eigenaresse zich verontschuldigde. Ik heb ook van anderen vernomen dat er niet gereageerd wordt op de mails, dus met bellen meer resultaat!

Groet
Net als bij de schnitzels !!!

Time fades away (Neil Young)

Erik-B
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Bericht door Erik-B » 04 sep 2009, 11:24

Gerrit-Jan schreef:
Spongebob schreef:
:D LOL Ik heb ook van anderen vernomen dat er niet gereageerd wordt op de mails, dus met bellen meer resultaat!

Groet
Net als bij de schnitzels !!!

Misschien alvast (telefonisch) bestellen :D

Groet[/quote]
Misschien zien ze wel op tegen een "woeste" horde Ghollanders :D LoL

[Bewerkt door Erik-B op 04-09-2009 om 10:25 NL]

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 04 sep 2009, 14:09

Erik,

heb jij al wel een bevestiging van de reservering? Anders wil ik ook nog wel even bellen.

Groet

Erik-B
Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Bericht door Erik-B » 04 sep 2009, 14:31

Gerrit-Jan schreef:
Erik,

heb jij al wel een bevestiging van de reservering? Anders wil ik ook nog wel even bellen.

Groet
Ja, ik had een reservering voor 4 personen,3 tenten en 1 auto.Maar nu Tobias meegaat en Martin en Arend misschien een caravan gaan nemen.Zou het handig zijn als zij even gaan bellen en de veranderingen doorgeven.Heb al gemaild, maar krijg ook geen antwoord.Anders zitten we sraks misschien met dubbele kosten

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Bericht door Gerrit-Jan » 04 sep 2009, 15:07

Hey Erik,

ik adviseer inderdaad even te bellen. Ze zijn wat traag. Dubbele kosten in rekening brengen lijkt me geen gevaar, dan moeten ze maar accurater zijn.

Ps: ik meende dat jij gereserveerd had voor 20 plaatsten???

Groet

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-09-2009 om 21:59 NL]

Erik-B
Antw: Antw: Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009

Bericht door Erik-B » 04 sep 2009, 15:08

Gerrit-Jan schreef:
Erik-B schreef:
Gerrit-Jan schreef:
Erik,

Groet
Ja, ik had een reservering voor 4 personen,3 tenten en 1 auto.Maar nu Tobias meegaat en Martin en Arend misschien een caravan gaan nemen.Zou het handig zijn als zij even gaan bellen en de veranderingen doorgeven.Heb al gemaild, maar krijg ook geen antwoord.Anders zitten we sraks misschien met dubbele kosten

Hey Erik,

ik adviseer inderdaad even te bellen. Ze zijn wat traag. Dubbele kosten in rekening brengen lijkt me geen gevaar, dan moeten ze maar accurater zijn.

Ps: ik meende dat jij gereserveerd had voor 20 plaatsten???

Groet
Nee ik heb gevraagd of het een probleem was dat we met 20 personen kwamen.En dat we graag bij elkaar wilden staan,omdat we van Fossiel.net waren

[Bewerkt door Erik-B op 04-09-2009 om 14:09 NL]

mvnoort

Bericht door mvnoort » 04 sep 2009, 15:56

Dank voor het advies te bellen met de camping. Ik heb inderdaad nog geen mailreactie op mijn caravanverzoek.

Mijn voorstel is het volgende: ik neem komende week telefonisch contact op met de camping. Ik leg voor dat wij met ongeveer 20 mensen komen afkomstig van "Fossiel.net". Dat personen uit deze groep die bijzondere wensen hebben (zoals ik, een caravan) dat individueel afstemmen met de camping. Akkoord?

Hebben wij al toestemming van groeves om te komen? Welke groeves zijn nu zeker? Groet, Martin

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 04 sep 2009, 16:43

Dat is goed Martin. Hoe meer belletjes ze krijgt hoe beter. Ik denk dat het kwartje dan wel gaat vallen. Ik kom in ieder geval met de camperbus van pa.

Wat de groeves betreft is alles al (lang) rond. We hebben twee dagen toestemming voor Misburg en Erik heeft voor Zaterdag (of was het zondag?) toegang geregeld voor Resse. Höver gaat als groep niet door want daar komt al een andere groep.

Met de programma boekjes ben ik bezig/ zijn klaar en liggen bij Herman ter goedkeuring. Mss is het handig dat ieder zijn bijdrage alvast overmaakt ivm kopie kosten. Van het geld dat over blijft kunnen we de broodjes op de camping betalen (s-ochtends warme broodjes!!) en fris en bier kopen. Wellicht dat we nog een BBQ organiseren. Dat hangt helemaal vanaf wat er overblijft. Anders wordt het een Schnitzel in het restaurant (duurt iets langer, maar dan heb je ook wat ;)). Mijn bankreknr is 410864889. Alvast bedankt en tot over anderhalve maand.

Groet

Gesloten