Fossielenbeurs 10 jaar Fossiel.net en HONA
Antw: Fossielenbeurs 10 jaar Fossiel.net en HONA
En het zou leuk zijn om met een aantal van jullie van gedachten te wisselen over de stratigrafische kolommen van dit topic
: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=16484

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Hieronymus
- Contacteer:
't Was wreed plezant. Aangenaam om een heel aantal mensen eens terug te zien, of om een eerste babbel mee te slaan.
Eveneens een aantal leuke zaken op de kop kunnen tikken.
Eveneens een woordje van dank voor de gratis distributie van talrijke publicaties, much appreciated.
Bedankt aan de organisatie, 't was echt de moeite!
Eveneens een aantal leuke zaken op de kop kunnen tikken.
Eveneens een woordje van dank voor de gratis distributie van talrijke publicaties, much appreciated.
Bedankt aan de organisatie, 't was echt de moeite!
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
'T valt wel op 'k was er met Jeroen en ik ken een deel van die oude rakkeers. De jongere generatie kent dan weer mekaar.Als je met zo'n jonge snaak optrekt leer je de jonge zoekers kennen
jongens ,'t was ook mij aangenaam.
Ben een deel van mijn ballast verzameling kwijt,(zucht) en een ander glunderde met dingen die jaren in een kastje stonden.
[Bewerkt door Theo op 10-11-2012 om 16:42 NL]
jongens ,'t was ook mij aangenaam.
Ben een deel van mijn ballast verzameling kwijt,(zucht) en een ander glunderde met dingen die jaren in een kastje stonden.
[Bewerkt door Theo op 10-11-2012 om 16:42 NL]
Theo
was super tof vandaag! Jammer dat ik niemand kende. Het liep daar vol mensen waarvan er waarschijnlijk veel lid zijn van deze site maarja, je kan moeilijk aan iedereen vragen als ze lid zijn en hoe ze heten enz...
Kwas wel een paar seconden te laat voor de taart
.
Op naar de volgende 10 jaar!
groetjes Aaron
Kwas wel een paar seconden te laat voor de taart

Op naar de volgende 10 jaar!
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Aaron,je kon toch een bordje boven je hoofd hebben gehouden,met opschrift wie is hier lid van het forum.

strandjutters
Antw: Antw: Fossielenbeurs 10 jaar Fossiel.net en HONA
Taart! Taart!! welke taart, 'k heb de Stijn enkel een "pitoleke" zien etenAdron schreef:
was super tof vandaag! Jammer dat ik niemand kende. Het liep daar vol mensen waarvan er waarschijnlijk veel lid zijn van deze site maarja, je kan moeilijk aan iedereen vragen als ze lid zijn en hoe ze heten enz...
Kwas wel een paar seconden te laat voor de taart.
groetjes Aaron
Theo
@Strandjutters
Als ik een fossiel per minuut krijg dan ga ik akkord! Waar stond jou standje? Misschien herken ik de persoon die daar zat.
@Theo
Er was blijkbaar taart rond 12 uur. Moest ik weer een paar seconden te laat komen zeker! Had jij ook een standje? Indien ja,waar?
ik was die met het blauwe t-shirrt en de rode trui. Ik viel wel op met al mijne kleuren
.
Groetjes Aaron
Als ik een fossiel per minuut krijg dan ga ik akkord! Waar stond jou standje? Misschien herken ik de persoon die daar zat.
@Theo
Er was blijkbaar taart rond 12 uur. Moest ik weer een paar seconden te laat komen zeker! Had jij ook een standje? Indien ja,waar?
ik was die met het blauwe t-shirrt en de rode trui. Ik viel wel op met al mijne kleuren

Groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Aaron,om één uur vanmiddag had ik een depannage,mensen zaten zonder verwarming,ik denk niet dat je me daar hebt gezien,had nochtans graag gekomen.GR
strandjutters