Foto\'s triloweekend...
Antw: Foto\'s triloweekend...

Hierbij dan de foto van de losse staart en thorax, wel zeer fragiel, was ten dele stuk en heb ook voor een deel het negatief (ook op foto) durf nu dus absoluut niet verder te prepareren.
(zou eerder denken aan conserveren...)
Met excuus voor de slechte foto want alhoewel de camera wel tot TIF in staat is maakt dat verder niets uit...
groeten
Jeroen
[Bewerkt door Jeroen op 04-10-2006 om 01:22 NL]
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
DOEN!zou ik zeggen, ik zet wel een doos klaarsomniosus schreef:
Straks smijt ik m\'n haaientanden nog buiten en begin ik ook nog van die vieze wormen en ander ongedierte te zoeken

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Nog \'n complete Jeroen? Hoela!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik zit met veel plezier naar de foto\'s te kijken die jullie hebben gemaakt!
Frederik: zou je mij de closeup van de vuursalamander willen toesturen? Die is erg gaaf!
Alfer: Je hebt 3 mooie foto\'s van de groeve in Couvin geplaatst. zou je mij die willen toesturen?
Verder iedereen bedankt voor de mooie foto\'s!!
Frederik: zou je mij de closeup van de vuursalamander willen toesturen? Die is erg gaaf!
Alfer: Je hebt 3 mooie foto\'s van de groeve in Couvin geplaatst. zou je mij die willen toesturen?
Verder iedereen bedankt voor de mooie foto\'s!!
Ziet en gij zult vinden
Antw: Antw: Foto\'s triloweekend...
Het cephalon heb ik met voorzichtig krabben kunnen bereiken en het andere stuk cephalon + wang heb ik eraan kunnen lijmen.. Een deel van het oog zit nu in het negatief.Frederik schreef:
Nog \'n complete Jeroen? Hoela!
Ik was bang dat ik het zou verprutsen maar dat viel dus mee. Nu is trouwens de hoge hoed helaas leeg...

Ik ben benieuwd heel benieuwd naar jullie vondst Frederik, geef eens een foto erbij!
groet-j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Foto van de vondst komt straks (heb er snel eentje gtrokken vanochtend).
De rest van mijn foto\'s probeer ik asap in hoge resolutie online te zetten.
De rest van mijn foto\'s probeer ik asap in hoge resolutie online te zetten.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Hier is \'m. Er is nog wel wat werk aan.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
komt dat stuk ook uit Couvin Fred?
Zie het nou goed, is het nou verwering OF verhulling van de details door matrix?
<:{{{{{>
Zie het nou goed, is het nou verwering OF verhulling van de details door matrix?
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Komt uit Vierves, eerste stop van zondag. Het is (gelukkig) verhulling van de details door matrix. Er zit potentieel in, zeg maar. Het stuk zelf is in-situ gevonden (zo zie ik het graag), en lag niet bloot.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Dat is twee keer mooi dus.
Ik ben wel bang dat dit een zandstraalklusje is. Pas je op wat je doet met die luchtbeitel daar achteraan dat pygidium! Daar lopen dan mogelijk ook de pygidiale stekels van het dier als het (wederom) om een Bradocryphaeus sp. gaat.
Als mijn Phacopinae indet.
uit Vierves meewerkt zal ik vanavond een plaatje plaatsen.
Zondag bij ons gat naast de Dixi in Vierves; \'Nee Dennis, niet weggooien dat blok!\' \'Huh hoezo, zit toch niets in?\' \'Kijk daar piepen een paar ribjes uit het blok, pleur maar in de bak; dat is voor de prep thuis\'
...to be continued...
[Bewerkt door Ceraurus op 04-10-2006 om 11:02 NL]
Ik ben wel bang dat dit een zandstraalklusje is. Pas je op wat je doet met die luchtbeitel daar achteraan dat pygidium! Daar lopen dan mogelijk ook de pygidiale stekels van het dier als het (wederom) om een Bradocryphaeus sp. gaat.
Als mijn Phacopinae indet.

Zondag bij ons gat naast de Dixi in Vierves; \'Nee Dennis, niet weggooien dat blok!\' \'Huh hoezo, zit toch niets in?\' \'Kijk daar piepen een paar ribjes uit het blok, pleur maar in de bak; dat is voor de prep thuis\'
...to be continued...
[Bewerkt door Ceraurus op 04-10-2006 om 11:02 NL]
Trilobiti Ceská Republika