Zeer treurige mededeling

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
wdew
Contacteer:
Antw: Zeer treurige mededeling

Bericht door wdew » 29 apr 2010, 16:25

hierbij wens ook ik de familie en vrienden veel sterkte.
ward

Theo
Been thanked: 1 time
Antw: Zeer treurige mededeling

Bericht door Theo » 29 apr 2010, 16:26

Als de fossielenruilbeurs nog geen naam heeft kan ze misschien naar Ed gemoemt worden.Het tragische gebeuren en het definitief op poten zetten van de beurs is in de zelfde periode gebeurd.

Theo

wdew
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Zeer treurige mededeling

Bericht door wdew » 29 apr 2010, 18:32

stijnboy9 schreef:
webmaster schreef:
Rolf heeft inmidels contact gehad met mevrouw Coenders. Ze bedankt iedereen voor de steunbetuigingen.

Naar omstandigheden gaat het goed met haar. Ze vind het prima dat het profiel van Ed en de foto's behouden blijven op het forum.

Ze zou het heel erg mooi vinden als er een soort “memorial” voor Ed zou komen (vond ze een zeer emotieel en mooi gebaar). Vooral het idee “Ed Coenders Award” voor het mooiste fossiel van het jaar spreekt haar erg aan. Ed zou dit zeer gewaardeerd hebben.

Mijn voorstel is om na de zomer het mooiste fossiel te kiezen die in die zomer is gevonden. Wei zouden er in de jury willen zitten? Twee of drie mensen zou voldoende moeten zijn. Iedereen kan dan in een forumtopic zijn mooiste fossiel van de zomer plaatsen.

Dag herman,

Dat zou een mooi gebaar tegenover Ed en zijn familie zijn, die award.
Hij leverde veel interessante bijdragen aan dit forum.

Ik zou wel in de jury willen zitten hoor!
laat iets weten,
groeten,

Stijn
gaat dit om het mooiste of zeldzaamste fossiel? 'k zou er 3 kiezen met ervaring.
ik dus noch niet.
PS: veel succes stijn!

Gesloten