meeting forum
Antw: meeting forum
casper heeft eigelijk wel gelijk en de teerling die was al geworpen he. ik heb geen zin hem weer op te rapen maar als iemand anders een mening heeft hoor ik het graag
Antw: Antw: meeting forum
maarten heb je nog belangstelling voor heikikkers die weet ik dan weer net te zittenmaarten schreef:
Voor de liefhebbers van levende reptielen: bij de ingang van de groeve (waar je je inschrijft) zijn poeltjes met geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden. met name die geelbuikjes zijn knetter zeldzaam en staan in Nederland op uitsterven. Leuk om mee te pakken (in figuurlijke zin dan).
Ik neem er in ieder geval weer even de tijd voor om ze te zien!
- Frisian-old-age
Tjonge, jonge,ti\'s wat met die meeting.
Zijn jullie er al overeens WAAR deze plaats gaat vinden.In jullie enthousiasme slingeren constant \'tRooth en Enci door mekaar heen.
Is geen hoogte van te krijgen.
Casper wat de Enci betreft: tot uiterlijk 8.45 kun je het aanmeldingsformulier bij de ingang inleveren.Daarna is het over en uit en kom je er niet meer in.
O,ja zou het bijna vergeten.Ik schitter van afwezigheid op deze meeting.Het is voor mij te ondoenlijk die paar uurtjes.
Zijn jullie er al overeens WAAR deze plaats gaat vinden.In jullie enthousiasme slingeren constant \'tRooth en Enci door mekaar heen.
Is geen hoogte van te krijgen.

Casper wat de Enci betreft: tot uiterlijk 8.45 kun je het aanmeldingsformulier bij de ingang inleveren.Daarna is het over en uit en kom je er niet meer in.
O,ja zou het bijna vergeten.Ik schitter van afwezigheid op deze meeting.Het is voor mij te ondoenlijk die paar uurtjes.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
\'t rooth is het.
nog een sterk argument om de enci te laten vallen.
Groeten, Casper
nog een sterk argument om de enci te laten vallen.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
en al akkord hoe laat en datum ja die staat al vast casper alvast van jou meer info op msn
ik kna 300 woodren pre mniuut tpyen
Antw: Antw: Antw: meeting forum
dit zijn nog steeds de gewone gegevens over de dag er is niets veranderdDe DinoDolsjes schreef:
Alea iacta est (Voor de niet-latinisten: De teerling is geworpen ((c)Julius Ceasar).
Plaats: \'t Rooth
Route: http://www.hotelwalram.nl/uittips.php3? ... rubriek=35
Dag: 7 mei 2005
Tijdstip: vanaf 11.15 uur tot de groeve sluit (16.00 uur)
Deelnemers: Robin, Casper, Paul (Dinodols Senior), en de rest natuurlijk
Daarna: Samen eten in Maastricht?
Bijzonderheden: voor diegenen die met openbaar vervoer komen zal ik om 11.00 uur op station Maastricht Centraal staan voor verder vervoer naar de groeve.
Benodigdheden: goed weer, humor en een portie geluk.
[Bewerkt door robin op 23-03-2005 om 09:51 NL]
Ik denk dat ik ook kan komen en reis ook met het OV.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Helaas, net zoals Age zal ik niet aanwezig kunnen zijn. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
jammer ik zie alles ook wel nog zitte ik wil wel kome als ik mag natuurlijk
ik kna 300 woodren pre mniuut tpyen
- Supergraver