Problemen website melden

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
webmaster
Senior Lid
Contacteer:
Antw: Problemen website melden

Bericht door webmaster » 28 nov 2013, 20:42

@nico1974 Dank vast voor het opletten :)

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

webmaster
Senior Lid
Contacteer:
Antw: Problemen website melden: Mapjes forum

Bericht door webmaster » 28 nov 2013, 20:47

Ik heb het stuk forum wat de soort mapjes regelt op het forum vervangen. Als het goed is kun je nu op de overzichtspagina's van het forum aan de groene mapjes zien dat je berichten nog niet hebt gelezen.

De mapjes met de vlammetjes geven discussies aan waar veel berichten zijn geplaatst.
We hopen dat hiermee de overzichtelijkheid van het forum verbeterd is.

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Theo
Been thanked: 1 time

Bericht door Theo » 09 dec 2013, 20:05

Beste webmaster,

Ik ondervind tegenwoordig ook een probleemke bij het inloggen. Als ik mij wil inloggen op internet explorer (versie 11 voor windows 7), dan lukt dat simpelweg niet. Elke keer wanneer ik na het ingeven van mijn wachtwoord op enter druk of op het pijltje klik zie ik terug "gebruikersnaam" en "wachtwoord" staan ipv "Theo" en "uitloggen". Met Google Chrome heb ik dit probleem niet, anders kon ik dit berichtje niet laten typen door Jeroentje (Hieronymus). Ook ik (Hieronymus in dit geval) vind niet terug waar het probleem aan kan liggen. Ik (Hieronymus) heb ook geprobeerd om mezelf (Hieronymus, dus niet Theo...dit wordt verwarrend :D ) aan te melden in IE11 en ik heb hetzelfde voor als Theo.

Groetjes,

Theo en Jeroen

Theo

GdeReijke
Contacteer:
Antw: Antw: Problemen website melden

Bericht door GdeReijke » 09 dec 2013, 20:50

Theo schreef:
Met Google Chrome heb ik dit probleem niet, anders kon ik dit berichtje niet laten typen door Jeroentje (Hieronymus). Ook ik (Hieronymus in dit geval) vind niet terug waar het probleem aan kan liggen. Ik (Hieronymus) heb ook geprobeerd om mezelf (Hieronymus, dus niet Theo...dit wordt verwarrend :D ) aan te melden in IE11 en ik heb hetzelfde voor als Theo.

Groetjes,

Theo en Jeroen
Tijd voor professionele hulp :D ;) ?

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 09 dec 2013, 21:26

Inlogprobleem in IE 11, genoteerd en doorgegeven aan Herman. Hou er de moed in jongens!
Maak intussen maar gebruik van betere browsers Theo. ;)

[Bewerkt door Frederik op 09-12-2013 om 21:26 NL]

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Hieronymus
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Problemen website melden

Bericht door Hieronymus » 09 dec 2013, 21:41

GdeReijke schreef:
Theo schreef:
Met Google Chrome heb ik dit probleem niet, anders kon ik dit berichtje niet laten typen door Jeroentje (Hieronymus). Ook ik (Hieronymus in dit geval) vind niet terug waar het probleem aan kan liggen. Ik (Hieronymus) heb ook geprobeerd om mezelf (Hieronymus, dus niet Theo...dit wordt verwarrend :D ) aan te melden in IE11 en ik heb hetzelfde voor als Theo.

Groetjes,

Theo en Jeroen
Tijd voor professionele hulp :D ;) ?
Heb dus daarnet bij Theo me bezig gehouden met dat te testen, en het werkte ook niet met mijn account. Ik schreef het berichtje dan in zijn naam. Ik heb momenteel zelf een beetje last van persoonsverwisseling denk ik :D.
Frederik schreef:
Inlogprobleem in IE 11, genoteerd en doorgegeven aan Herman. Hou er de moed in jongens!
Maak intussen maar gebruik van betere browsers Theo. ;)
Thanks! Heb Theo inderdaad gezegd dat hij voorlopig beter chrome gebruikt (en eigenlijk altijd zou moeten doen, ha!)

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 09 dec 2013, 21:44

Afbeelding

Nog eentje. Dit was bij Theo daarstraks ook al het geval na het posten van het berichtje onder zijn account, maar nu maakte ik het thuis zelf ook mee. Ik dacht dat het misschien aan zijn internet lag dat iets trager is, maar dat blijkt dus niet. Na het posten van mijn bericht hier boven kwam ik op de pagina uit die je op de foto ziet, en dus niét op pagina 3 zelf.

Greetz,

Jeroen

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 09 dec 2013, 23:54

… is een gekend probleem waarvan we enkele weken geleden dachten dat we het opgelost hadden. Niet helemaal dus. Back to the drawing board.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Plaats reactie