contact
Antw: contact
Klopt. Het is dus niet zomaar een stukje kies, maar een complete molaarrest ofwel 'spuugkies'. Gezien de verre maat van slijtage, denk ik aan een molaarrest uit de onderkaak.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Dat zijn ze ook maar mijn foto's komen pas als ze uitgeweekt zijn[mooie foto's Mendel]
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: contact
Ze zijn nat door het ontzilten.Mc_Crabs schreef:
Mendel hoe komt het dat alle vondsten op de door jouw geplaatste foto’s zo erg glimmen? Alles wat ik vindt is dof en ruw. Heb je ze reeds behandeld met iets, zo ja met wat?
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Dat is zeker nog niet klaar [ zes weken in een in twee dagen niet een beetje te snel ]
waarschijnlijk ben je dus nog niet klaar zeker met zulke groten botten en kiezen.
GR. Dominiek
waarschijnlijk ben je dus nog niet klaar zeker met zulke groten botten en kiezen.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Hoi luka,dominiek schreef:
Dat is zeker nog niet klaar [ zes weken in een in twee dagen niet een beetje te snel ]
GR. Dominiek
Ik weet dat het nog lang niet klaar is, de fossielen die ik gevonden heb liggen nog gewoon te ontzilten.
Ik heb de fossielen er alleen even uit gehaald om er foto's van te maken.
Grtz mendel
@ Bram en Suzanne
Oh zo zit het dus
Ik dacht dat het een stukje van een spuugkies was.
Grtz mendel
Oh zo zit het dus

Ik dacht dat het een stukje van een spuugkies was.
Grtz mendel
Weet ik Mendel gewoon een grapje zelf heb ik dat ook even gedaan [ met jou zogenoemde steen ] het betreft een beschadigde wervel van een juveliene mammoet oftewel: mammuthus primigenius [ met dank aan de determinering van Bram].
GR. Dominiek
[Bewerkt door dominiek op 19-02-2013 om 17:59 NL]
Keep looking evry time
Jaja wrijf het nog maar indominiek schreef:[ met jou zogenoemde steen ]

Grtz mendel
Antw: Antw: Antw: contact
wat is er wel zo grappig hier?Mendel schreef:Jaja wrijf het nog maar indominiek schreef:[ met jou zogenoemde steen ]
Grtz mendel

Nullus finis longius si quod facis delectaris