fossielenbeurs Oss/8 mei
fossielenbeurs Oss/8 mei
Vandaag hebben mijn kinderen met vrienden de beurs bezocht. Ze hebben enorm genoten en hebben leuke aanwinsten voor hun verzameling bemachtigd.
Helaas moest ik verstek laten gaan wegens werk. Maar Giel(10j), Guus(10j), Nora(8j), Emma(8j) en Annelies hebben het erg naar hun zin gehad.
Veel dank aan de organisatie. Hopelijk komt er een jaarlijks vervolg!
Groeten, Jan.
Helaas moest ik verstek laten gaan wegens werk. Maar Giel(10j), Guus(10j), Nora(8j), Emma(8j) en Annelies hebben het erg naar hun zin gehad.
Veel dank aan de organisatie. Hopelijk komt er een jaarlijks vervolg!
Groeten, Jan.
beter een vogel in het zand, dan tien in de lucht.
Antw: fossielenbeurs Oss/8 mei
De fossielenbeurs was wat mij betreft erg geslaagd. Veel bekenden gezien en gesproken, en ook werd er veel geruild. Wat mij betreft komt er volgend jaar weer een fossielenbeurs!
Bij deze wil ik de organisatie nogmaals bedanken!
Bij deze wil ik de organisatie nogmaals bedanken!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Deze foto's even voor Gunther zo als ik had belooft op de ruilbeurs.
Je ziet wel dat er in een wortel hoek wat lap werk zit maar dat zie je bij veel van deze tanden van deze vindplaats.
Verder was het een mooi beurs dagje mooie ruiltjes gedaan en veel mensen gesproken.
Tot de volgende keer groetjes Erik.
E.J.
Was vandaag op de kei-gezellige fossielenbeurs in Oss en ben er eindelijk in geslaagd wat rudisten uit te delen..
wist daarbij een echtpaar te verrassen, die in hun 30-jarige zoekers loopbaan zoiets nog niet eerder hadden gezien..
Ook is menigeen met mijn krabbel op een blaadje naar huis gegaan....
De sfeer was erg ontspannen en gemoedelijk, voor iedereen die dit jaar niet kon, hoop ik echt dat ze volgend jaar wel van de partij kunnen zijn en dat Rene, Frank en Harold, ondanks de wat lastige omstandigheden niet zullen laten ontmoedigen om volgend jaar weer zoiets op stapel te zetten..
Alleen al door de prettige ontmoetingen en mooie verhalen al de moeite waard.
Groeten, Cugel
wist daarbij een echtpaar te verrassen, die in hun 30-jarige zoekers loopbaan zoiets nog niet eerder hadden gezien..
Ook is menigeen met mijn krabbel op een blaadje naar huis gegaan....
De sfeer was erg ontspannen en gemoedelijk, voor iedereen die dit jaar niet kon, hoop ik echt dat ze volgend jaar wel van de partij kunnen zijn en dat Rene, Frank en Harold, ondanks de wat lastige omstandigheden niet zullen laten ontmoedigen om volgend jaar weer zoiets op stapel te zetten..
Alleen al door de prettige ontmoetingen en mooie verhalen al de moeite waard.
Groeten, Cugel
Gewoon doormodderen
Ik vond de beurs ook erg geslaagd,
en heb met een hoop mensen gesproken over diverse fossielen en fossielen vindplaatsen.
En heb ook nog wat fossielen laten determineren.Ik heb er weer veel geleerd.
Ook heb ik nog met diverse mensen leuk kunnen ruilen en praten.
ik wil ook nog even Anton Verhagen bedanken voor de mooie fossielen die hij voor me had mee genomen, en voor de info over conserveren.Anton, ik zal je z.s.m. de beloofde foto`s mailen.
Ik wil Harold v/d steen (the stone) ook nog bedanken voor zijn determinatie hulp.
En voor de ruil.
Ik wil ook nog Rene v Vliet bedanken voor alle mooie tanden die ik en vele anderen van hem hebben gehad.
Tevens wil ik nog alle mensen die fossielen te koop hadden, bedanken voor de mooie en betaalbare prijzen.
En natuurlijk de organisatie en alle andere vriendelijke aanwezigen wil ik nog even bedanken voor deze mooie dag.
Ik hoop dat de beurs volgend jr ook weer gehouden wordt.
Gr. Don.
en heb met een hoop mensen gesproken over diverse fossielen en fossielen vindplaatsen.
En heb ook nog wat fossielen laten determineren.Ik heb er weer veel geleerd.
Ook heb ik nog met diverse mensen leuk kunnen ruilen en praten.
ik wil ook nog even Anton Verhagen bedanken voor de mooie fossielen die hij voor me had mee genomen, en voor de info over conserveren.Anton, ik zal je z.s.m. de beloofde foto`s mailen.
Ik wil Harold v/d steen (the stone) ook nog bedanken voor zijn determinatie hulp.
En voor de ruil.
Ik wil ook nog Rene v Vliet bedanken voor alle mooie tanden die ik en vele anderen van hem hebben gehad.
Tevens wil ik nog alle mensen die fossielen te koop hadden, bedanken voor de mooie en betaalbare prijzen.
En natuurlijk de organisatie en alle andere vriendelijke aanwezigen wil ik nog even bedanken voor deze mooie dag.
Ik hoop dat de beurs volgend jr ook weer gehouden wordt.
Gr. Don.
Don
Rond Eindhoven raakten we gewoon niet op de goeie baan,mijn GPS juffrouw raakte er zelfs van in de knoop
Ontmoetingen waren ook voor mij erg aangenaam.
Alleeeennn,de webmaster zou ik zonder helm nooit herkend hebben...en als ik René van links bekeek had ik ook een beetje moeite.
Theo
Ik en mijn vader hebben ook genoten vandaag. Veel prachtige dingen gezien, ook weer wat nieuwe aanwinsten en leuk kunnen ruilen. Ik hoop zeker dat er een vervolg komt!
Ivo
Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hoeps, had dit berichtje onder 'ontmoetingen' geplaatst. Maar zal het hier zetten:
Het was een erg leuke dag!
Ondanks soms moeilijke omstandigheden voor de organisatoren alle hulde!
En Binbinneke, ik ben erg blij met de Somni!
Het was een erg leuke dag!
Ondanks soms moeilijke omstandigheden voor de organisatoren alle hulde!
En Binbinneke, ik ben erg blij met de Somni!
HJ
Wij vonden het vandaag super gezellig en ontzettend leuk.
Alle lof en hulde aan de organisatoren. Het was ons inziens een super geslaagde dag.
Dus jongens van harte bedankt voor het organiseren van deze ruilbeurs. En wij hopen dat jullie dit volgend jaar weer willen doen.
@ nikki
Heel erg bedankt voor je cadeau op het einde van de beurs. Wij zijn hier erg blij mee.
@iedereen
het was leuk om met verschillenden van jullie te ruilen of iets te geven.
groetjes
Robert en Mirjam
[Bewerkt door romi113 op 09-05-2010 om 08:50 NL]
[Bewerkt door romi113 op 09-05-2010 om 08:52 NL]
Alle lof en hulde aan de organisatoren. Het was ons inziens een super geslaagde dag.
Dus jongens van harte bedankt voor het organiseren van deze ruilbeurs. En wij hopen dat jullie dit volgend jaar weer willen doen.
@ nikki
Heel erg bedankt voor je cadeau op het einde van de beurs. Wij zijn hier erg blij mee.
@iedereen
het was leuk om met verschillenden van jullie te ruilen of iets te geven.
groetjes
Robert en Mirjam
[Bewerkt door romi113 op 09-05-2010 om 08:50 NL]
[Bewerkt door romi113 op 09-05-2010 om 08:52 NL]
Groningse afdeling van de Brabantse Bende