tandjes (marokko)
tandjes (marokko)
hoi iedereen,
ik heb me onlangs op eBay een zak met Marokkaanse rommel besteld
daarmee bedoel ik een lot met gruis, zand, botjes, beentjes, enz... en so far, so good! Heb er toch een kleine 800 intacte haaietanden kunnen uitvissen, wervels, roggetanden, etc... maar volgende (zie foto\'s) heb ik ook gevonden en aangezien ik geen (haaietanden)kenner ben zou ik een beetje hulp best kunnen gebruiken! Thanx! Ziepe.
ik heb me onlangs op eBay een zak met Marokkaanse rommel besteld

The earth has music for those who listen.
Antw: tandjes (marokko)
En dan nog deze 3 \'dingen\' die voor mij een compleet raadsel zijn...
Voorkant.

Voorkant.

en de achterkant... iemand een idee ?
voor diegene die interesse hebben wil ik de meest intacte tanden ook eens posten...
Ziepe
[Bewerkt door ziepe op 24-08-2005 om 12:43 NL]
voor diegene die interesse hebben wil ik de meest intacte tanden ook eens posten...
Ziepe
[Bewerkt door ziepe op 24-08-2005 om 12:43 NL]
Antw: Antw: tandjes (marokko)
2.5 à 3 cmboullie schreef:
Wat is de grootte van die laatste 3?
ziepe
dat is leuk zo\'n lot... moet ik misschien ook maar eens doen! 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Hoi Ziepe,
Ik heb eens 100 gram tandjes gekocht via de NL ebay. Hield er bijna 50 intakte aan over, waar heb jij die berg ongesorteerde zooi dan wel niet gekocht als ik vragen mag? En, als er dus ook dit soort rariteiten inzitten is het nog best grappig. Ik ken verder maar weinig namen maar had begrepen dat het allemaal Otodus Obliques is of zitten er nog meerdere soorten haaientanden in?
groeten Jeroen
Ik heb eens 100 gram tandjes gekocht via de NL ebay. Hield er bijna 50 intakte aan over, waar heb jij die berg ongesorteerde zooi dan wel niet gekocht als ik vragen mag? En, als er dus ook dit soort rariteiten inzitten is het nog best grappig. Ik ken verder maar weinig namen maar had begrepen dat het allemaal Otodus Obliques is of zitten er nog meerdere soorten haaientanden in?
groeten Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j