fossil trip UK 2010
fossil trip UK 2010
Zo, hier zijn we weer. ik ben net terug van een trip naar de UK met een deel van de brabantse bende.We hebben twee dagen in situ in het eoceen gezocht.hier de eerste foto's.
Wally
- 0dinofthenorth
Antw: fossil trip UK 2010
Ha leuk, ik reis door Norfolk line te reizen in Europa. De witte kliffen zijn goed voor fossielen zoals echinoids, Crinoidea stamt en haaien tanden.
Hallo,
De eerste foto's zien er al goed uit.
Waar zijn jullie precies geweest?
Wij zijn uiteraard ook zeer benieuwd naar de vondsten.
groetjes Robert en Mirjam
De eerste foto's zien er al goed uit.
Waar zijn jullie precies geweest?
Wij zijn uiteraard ook zeer benieuwd naar de vondsten.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Everhardus
Ah, mooi Engeland ! Kom maar op met dat verslag, ben zeer benieuwd. Gr,Marcel
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Haha,
niet met de familie dus (en dat maakt mijn vraag in mijn antwoord op je mail dus geheel overbodig)
Op die groepsfoto lijken jullie wel een of andere rockband hihi met leren broeken en ruige jassen!! Naast fossielen nog iets anders gevangen haha (stille hint). Ruig hoor!
Als ik de foto's zie heb ik er spijt van niet mee te kunnen met de "fossiel.net" excursie
Ach ja, zal het een jaartje moeten uitstellen. Zoals gezegd ben je dus welkom te zoeken in Duitsland.
Ik ben erg benieuwd naar jullie vondsten. Toch niet weer van die boogschietende dames he
Groet
niet met de familie dus (en dat maakt mijn vraag in mijn antwoord op je mail dus geheel overbodig)
Op die groepsfoto lijken jullie wel een of andere rockband hihi met leren broeken en ruige jassen!! Naast fossielen nog iets anders gevangen haha (stille hint). Ruig hoor!
Als ik de foto's zie heb ik er spijt van niet mee te kunnen met de "fossiel.net" excursie

Ik ben erg benieuwd naar jullie vondsten. Toch niet weer van die boogschietende dames he

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ola,
Was weer een zeer geslaagde trip,kan ook niet anders met zo'n gezelschap haha.
Onderweg nog een leuke driemaster tegengekomen.
Dag een in de stalende zon aan het strand,wat wil je nog meer?
Fossielen juist ja lol.....
Onder begeleiding van een der localen enkele leuke vondsten mogen doen.
Staan er dus een paar van afgebeeld.
S'avonds lekker naar een pub geweest,en de eigenaar met 3-0 verslagen met darten (gratis bier verdient) haha.
groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!