Graag jullie mening!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Casper » 16 sep 2005, 15:00

ik mag niet van m\'n ouders :(
helaas helaas helaas helaas.

toch zou ik dolgraag eens een aantal kilo\'s hebben.

maar ik stel voor dat we (jullie dus nu eigenlijk) hier een aparte draad voor opstarten ofzo of het via de email regelen want ziepe wil graag het één en ander weten wat hier niet veel mee te maken heeft :)

Groeten


Post mortem we sort 'em!

 
Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Supergraver » 16 sep 2005, 21:04

Jeroen schreef:
Even weer over de 10 kilo tanden deal;

Ik zelf ben ook wel geinteresseerd om een zak van 10 kilo tanden te kopen en onderling te verdelen (1-2 kilo per persoon). Met de huidige stand van de euro valt zelfs 125 dollar mee, wat verder niets zegt over de verzendkosten.

Casper en Pedro jullie zouden dat evt. doen?

[Bewerkt door Jeroen op 16-09-2005 om 13:57 NL]

Enne vergeet mij ook niet.

Gr

Martijn




Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Antw: Graag jullie mening!

Bericht door De DinoDolsjes » 16 sep 2005, 22:12

Supergraver schreef:
Jeroen schreef:
Even weer over de 10 kilo tanden deal;

Ik zelf ben ook wel geinteresseerd om een zak van 10 kilo tanden te kopen en onderling te verdelen (1-2 kilo per persoon). Met de huidige stand van de euro valt zelfs 125 dollar mee, wat verder niets zegt over de verzendkosten.

Casper en Pedro jullie zouden dat evt. doen?

[Bewerkt door Jeroen op 16-09-2005 om 13:57 NL]

Enne vergeet mij ook niet.

Gr

Martijn
Maak mij dan maar nummer 5.

Groeten,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Casper » 16 sep 2005, 22:16

nummer vier of vergis ik mij?
ik doe dus (helaas helaas helaas helaas) niet mee.

als jullie wat over hebben... :)


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Smaug » 16 sep 2005, 23:57

Als er straks 9 man zijn wil ik eventueel wel nummer 10 zijn... (jaja, student :) )


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Maarten » 17 sep 2005, 11:42

Smaug schreef:
Als er straks 9 man zijn wil ik eventueel wel nummer 10 zijn... (jaja, student :) )
Ik doe ook wel mee!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Pedro
Berichten: 494
Lid geworden op: 16 aug 2005, 15:01
Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Pedro » 18 sep 2005, 22:04

Ik zal de taak op mij nemen om 10 kg haaietanden te kopen. Tot nu toe hebben we Jeroen, Martijn, Paul, Maarten en mijzelf die meedoen. Dat is dus 2kg per persoon. Als ik de site moet geloven, zou dat 1000 \"goede\" tanden per persoon betekenen. Nu weet ik niet wat hun defenitie van goed is, maar waarschijnlijk niet die van mij. Ik ga van minder uit. Ik zal een mailtje sturen naar Sahara Overland, met de vraag wat het kost om de tanden naar Venray te sturen en of dat ook te verzekeren is. Ik hoop dat ik spoedig bericht heb. Daarna spreken we verder af hoe we de betaling doen naar mij en of de tanden verder gestuurd moeten worden of afgehaald worden in Venray.


Pedro Janssen
Venray
____________________________
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Maarten » 18 sep 2005, 22:22

pedro schreef:
Ik zal de taak op mij nemen om 10 kg haaietanden te kopen. Tot nu toe hebben we Jeroen, Martijn, Paul, Maarten en mijzelf die meedoen. Dat is dus 2kg per persoon. Als ik de site moet geloven, zou dat 1000 \"goede\" tanden per persoon betekenen. Nu weet ik niet wat hun defenitie van goed is, maar waarschijnlijk niet die van mij. Ik ga van minder uit. Ik zal een mailtje sturen naar Sahara Overland, met de vraag wat het kost om de tanden naar Venray te sturen en of dat ook te verzekeren is. Ik hoop dat ik spoedig bericht heb. Daarna spreken we verder af hoe we de betaling doen naar mij en of de tanden verder gestuurd moeten worden of afgehaald worden in Venray.
Pedro, vraag of zo ook per schip kunnen! Met dit soort zwaardere items kan dat behoorlijk schelen, paar weekjes maakt toch niet uit!?!?

Maarten


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 316
Lid geworden op: 07 aug 2005, 15:51
Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Jeroen » 19 sep 2005, 12:40

Hoi Pedro, heel sympathiek dat je dat zou willen doen. Ik heb zelf al zitten kijken of er op de site info te vinden is over verzendkosten etc. en waarvandaan de spullen geleverd zullen gaan worden. Maar ik kon het toen niet vinden.

Ik heb zelf een paar keer dingen verzonden vanuit het Midden Oosten (niet marokko dus) en die kwamen gewoon netjes allemaal aan. 10 kg per langzame post scheelt enorm in de kosten denk ik.

Maarten, heb jij ervaring met hun verzend kosten voor hun kleinere pakjes en waar moet het dan vandaan komen? Evt kunnen ik/(wij), als dat op prijs wordt gesteld, al geld overboeken naar degene die de echte bestelling bij SaharaO gaat plaatsen toch?

Groet Jeroen


Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.

-j

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Graag jullie mening!

Bericht door Maarten » 19 sep 2005, 12:56

Jeroen schreef:
Hoi Pedro, heel sympathiek dat je dat zou willen doen. Ik heb zelf al zitten kijken of er op de site info te vinden is over verzendkosten etc. en waarvandaan de spullen geleverd zullen gaan worden. Maar ik kon het toen niet vinden.

Ik heb zelf een paar keer dingen verzonden vanuit het Midden Oosten (niet marokko dus) en die kwamen gewoon netjes allemaal aan. 10 kg per langzame post scheelt enorm in de kosten denk ik.

Maarten, heb jij ervaring met hun verzend kosten voor hun kleinere pakjes en waar moet het dan vandaan komen? Evt kunnen ik/(wij), als dat op prijs wordt gesteld, al geld overboeken naar degene die de echte bestelling bij SaharaO gaat plaatsen toch?

Groet Jeroen
Geen gekke verhalen gehoord, ook mijn eigen bestelling kwam prima aan! Lijkt me geen probleem.

Maarten


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!


Gesloten