Determinatie van wervel
Antw: Determinatie van wervel
Betreft:(linker wervel)Deze zou moeten zijn van de Mosasaurus hoffmanni.arno schreef:
Rechter wervel is van de Mosasaurus Plioplatecarpus marshii.
De bruine kleur is het gevolg van de inwerking van rondsijpelend ijzerhoudend grondwater(Roest).Het bot was vroeger wit.
Speciale behandeling is niet nodig,tenzij het fossiel erg bros en fragiel zou moeten zijn.Gewoon droog en stofvrij opbergen is al voldoende.
E.e.a. met dank van Anne Schulp,Curator vertebratenpaleontologie Natuurhistorisch Museum Maastricht.
Determinatie verkeerd ? andere suggesties zijn welkom.
fossiel-hunter Arno
Antw: Antw: Determinatie van wervel
Ik denk dat we vertrouwen in Anne kunnen hebben!! Nogmaals prachtige vondsten, je doet er ook je best voor!!!!!arno schreef:Betreft:(linker wervel)Deze zou moeten zijn van de Mosasaurus hoffmanni.arno schreef:
Rechter wervel is van de Mosasaurus Plioplatecarpus marshii.
De bruine kleur is het gevolg van de inwerking van rondsijpelend ijzerhoudend grondwater(Roest).Het bot was vroeger wit.
Speciale behandeling is niet nodig,tenzij het fossiel erg bros en fragiel zou moeten zijn.Gewoon droog en stofvrij opbergen is al voldoende.
E.e.a. met dank van Anne Schulp,Curator vertebratenpaleontologie Natuurhistorisch Museum Maastricht.
Determinatie verkeerd ? andere suggesties zijn welkom.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!