Zal wel neushoorn zijn zeker.
Zal wel neushoorn zijn zeker.

Hallo
Ik ben ook terug van 2 weekjes Vendee(fr).
Ben vandaag terug voor de eerste keer gaan zoeken.
Deze kies zit me dwars.
Is aan de andere kant neushoornkies,maar deze kant is net of het zijn de restanten van een enorme knipkies.
Wie helpt mij.
Theo
Antw: Zal wel neushoorn zijn zeker.

Ik zie nergens op de rand een breuk waar de tand doormidden is gebroken.
betere foto van het vlak
Theo
Antw: Antw: Zal wel neushoorn zijn zeker.
Kun je een foto van het kauwvlak tonen??Theo schreef:
Deze zijde zegt mij gewoon ...neushoorn.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

De eerste foto is het kauwvlak(detail foto ook)
hier ie een andere.
bij de wortel stopt het email er zit geen breuk,de tand loopt schuin omhoog(waar de krasjes op staan,lichter bruine) dan heb je een vlak stukje(+_1cm breed) en dan de email naar de beneden,tot tegen de worte.(achterkant)
Theo
Theo, welke laag komt de kies/ Ik bedoel hoe oud?
Maarten
Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Deze kies komt uit de schelpenbranderij.
ze waren westerschelde materiaal aan het verwerken,maar er lag evezeer gewoon kustmateraal op de afvalgerg.(noordzee)
Het is de vorm van de kies die mij intregeert.Deze foto zegt misschien meeer.Dit is wat ik bedoel.(smalle kies)
Is dit een halve neushoornkies die gewoon verder gebruikt is en daarom geen breuksporen heeft,of is dit een zeer gesleten P3 van een carnivoor.
De email aan de achterkant zegt mij neushoorn;de vrorm....in weet niet
Theo
Theo
Antw: Antw: Zal wel neushoorn zijn zeker.
Snap wat je bedoelt, zal ff kijken voor foto\'s van katten.Theo schreef:
![]()
Deze kies komt uit de schelpenbranderij.
ze waren westerschelde materiaal aan het verwerken,maar er lag evezeer gewoon kustmateraal op de afvalgerg.(noordzee)
Het is de vorm van de kies die mij intregeert.Deze foto zegt misschien meeer.Dit is wat ik bedoel.(smalle kies)
Is dit een halve neushoornkies die gewoon verder gebruikt is en daarom geen breuksporen heeft,of is dit een zeer gesleten P3 van een carnivoor.
De email aan de achterkant zegt mij neushoorn;de vrorm....in weet niet
Theo

Hierbij kies van een sabeltandtijger lijkt er niet op, heb ook hyena lijkt ie ook niet op.
Halve neushoorn denk ik...

Ik dacht meer aan deze tand,m3 uit de bovenkaak van een hyena.
Maar bij nader inzien zal het wel een (vroeger)gebroken tand van neushoorn zijn.
Theo