Enorme suchomimustand

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Maarten
Enorme suchomimustand

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 14:03

Afbeelding

Hierbij plaatje van mijn nieuwste aanwinst: een suchomimustand van 23 cm!!!!!!!! Ik wist niet dat die bestonden!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten
Antw: Enorme suchomimustand

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 14:04

Afbeelding

[Bewerkt door Maarten op 24-09-2005 om 13:04 NL]

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 14:07

Afbeelding

Nog een plaatje van dezelfde tand.

Ben benieuwd of jullie weten van grote dinotanden (gedocumenteerd, geen geruchten).

Maarten

Jeroen

Bericht door Jeroen » 24 sep 2005, 14:14

Hoi Maarten, prachtige tand van een tamelijk gemeen uitziend beest (op internet).

Maar vertel op; waar komt de tand vandaan, hoe kom jij eraan?

groet j

Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.

-j

Maarten
Antw: Antw: Enorme suchomimustand

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 15:29

Jeroen schreef:

Hoi Maarten, prachtige tand van een tamelijk gemeen uitziend beest (op internet).

Maar vertel op; waar komt de tand vandaan, hoe kom jij eraan?

groet j
Hij komt uit KemKem, maar dat bedoel je natuurlijk niet!! Sorry, ik hou dat adresje voor mijzelf!

Maarten

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 20:18

Afbeelding

Hier een plaatje van de schedel.

Maarten

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 20:21

Afbeelding

Nog een plaatje schedel, je kunt mooi zien welke tand het betreft. Het is mijn favourite dino en hier zo\'n enorme tand in zo\'n goede kwaliteit is toch een .. droom voor iedere fossielenliefhebber!!

Oja, de grootste tand van Sue, de beroemde Trex is 8 inch, deze tand is 9,6 inch. Trex is toch soms een tikkeltje overdreven!!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 24 sep 2005, 20:26

ik vind zo\'n suchomimus ook prachtig, is ook één van mijn lievelingsdino\'s (ziet er tenminste een beetje gevaarlijk uit in tegenstelling tot veel andere dino\'s)

maareh maarten, in nederland is het gebruikelijk in centimeters te meten :)

Groeten

Post mortem we sort 'em!

Maarten
Antw: Antw: Enorme suchomimustand

Bericht door Maarten » 24 sep 2005, 20:31

Casper schreef:
ik vind zo\'n suchomimus ook prachtig, is ook één van mijn lievelingsdino\'s (ziet er tenminste een beetje gevaarlijk uit in tegenstelling tot veel andere dino\'s)

maareh maarten, in nederland is het gebruikelijk in centimeters te meten :)

Groeten
Klopt, hij is 23 cm, maar ik maak even de vergelijking met Sue. Ik zweef verder....

[Bewerkt door Maarten op 25-09-2005 om 09:52 NL]

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 24 sep 2005, 20:42

23 cm dus hè :)

toch een mooi ding zeg!!!
hoewel ik vanuit principe ongevoelig ben voor de grootte van fossielen.... wijk ik toch zo af en toe wel eens van dit principe af :)
ik heb toch stiekum wel bewondering voor zulke grote tanden :)

Post mortem we sort 'em!

Gesloten