Wie wil?

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Wie wil?

Bericht door Casper » 11 okt 2005, 20:44

Afbeelding

kijken of het lukt.... dit icoontje staat links onder je post... in het vakje met je gebruikersnaam en aantal posts enzo.

(edit: het is dus gelukt)

[Bewerkt door Casper op 11-10-2005 om 19:45 NL]


Post mortem we sort 'em!

 
Raf_N
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 feb 2005, 23:32
Antw: Wie wil?

Bericht door Raf_N » 11 okt 2005, 21:13

een beetje off-topic aant gaan maarja:

http://www.google.be/search?hl=nl&q=mar ... eken&meta=

als je overal je email-adres achterlaat kunnen mensen meer over je te weten komen dan je lief is...

best is een email-adres te hebben dat anoniem is, dat gebruik je op sites waar je email adres publiek wordt gemaakt en waar je niet wil dat mensen je persoonlijk kennen

mvg
Raf



Gebruikersavatar
Pedro
Berichten: 494
Lid geworden op: 16 aug 2005, 15:01
Antw: Antw: Wie wil?

Bericht door Pedro » 11 okt 2005, 21:48

Raf_N schreef:
een beetje off-topic aant gaan maarja:

http://www.google.be/search?hl=nl&q=mar ... eken&meta=

als je overal je email-adres achterlaat kunnen mensen meer over je te weten komen dan je lief is...

best is een email-adres te hebben dat anoniem is, dat gebruik je op sites waar je email adres publiek wordt gemaakt en waar je niet wil dat mensen je persoonlijk kennen

mvg
Raf
Hallo Raf,

ik ben eigenlijk erg benieuwd naar, wat die mensen dan meer over je te weten komen wat je lief is.

Al 11 jaar heb ik het zelfde Email adres en is heeft al net zo lang op verschillende site\'s open en bloot gestaan. Ik kan niet zeggen dat dit mailadres meer spam heeft gekregen als mijn \"geheime\" email adres.


Pedro Janssen
Venray
____________________________
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY

Raf_N
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 feb 2005, 23:32
Antw: Antw: Antw: Wie wil?

Bericht door Raf_N » 11 okt 2005, 22:57

pedro schreef:
ik ben eigenlijk erg benieuwd naar, wat die mensen dan meer over je te weten komen wat je lief is.

Al 11 jaar heb ik het zelfde Email adres en is heeft al net zo lang op verschillende site\'s open en bloot gestaan. Ik kan niet zeggen dat dit mailadres meer spam heeft gekregen als mijn \"geheime\" email adres.
over de eerste opmerking: als je iemand leert kennen waar je je adres niet aan wil geven, die kan jouw thuis-adres/foto\'s met wat geluk opsporen via je email-adres -> gevaar voor stalkers

dat je op de twee adressen even veel spam krijgt is wel vreemd, misschien omdat ze aangemaakt zijn bij verschillende organisaties?



Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Wie wil?

Bericht door Supergraver » 12 okt 2005, 05:53

Beetje on-topic: zijn er nog meer mensen geinterresseerd? :) (ben eigenlijk al heel aardig tevreden).

Gr.

Martijn




Henk
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 sep 2004, 17:47
Antw: Wie wil?

Bericht door Henk » 15 okt 2005, 11:02

Ik heb ook wel interesse, mail mij maar.


HtS

Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Antw: Wie wil?

Bericht door Supergraver » 15 okt 2005, 11:56

Henk schreef:
Ik heb ook wel interesse, mail mij maar.
YOU\'VE GOT MAIL!




Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Wie wil?

Bericht door De DinoDolsjes » 17 okt 2005, 18:12

Hallo Martijn,

Het materiaal is vandaag binnengekomen.
In één woord: GREAT!

Mvg,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Wie wil?

Bericht door Supergraver » 13 nov 2005, 12:44

Beste Vince,

Ik geloof niet dat ik jou email adres heb, maar ik geloof dat ik nog wel een paar slangenwerveltjes heb (ik moet wel zeggen dat ze behoorlijk schaars bij me worden).
Oja en ik ruil liever dan dat ik verkoop.

Gr

Martijn




Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Antw: Wie wil?

Bericht door Supergraver » 14 nov 2005, 00:32

cattersel schreef:
Hoi,

M\'n emailadres is: vincent.cattersel@skynet.be en indien je liever ruilt heb ik hier ( http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=1141 ) nog enkele fossielen in de aanbieding om te ruilen. Is het ook mogelijk om enkele duidelijke foto\'s door te mailen van die werveltjes?

Vince
Hee Vince,

Mijn fototjes stuur ik morgen even naar je email. Van jouw verzameling kan ik alleeen de bovenste link openen. Ik zoek eigenlijk op het moment naar zee-egels en Krijtfossielen algemeen.
Gr.

Martijn





Gesloten