FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Raf_N
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 feb 2005, 23:32
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door Raf_N » 25 nov 2005, 14:55

mn vriendin heeft voor ons beslist dat we pas in de namiddag komen... teveel kans op buien, kou, wind etc. Als de storm vanavond gaat liggen is er een kleine kans dat ik haar nog kan overtuigen :)

de dapperen die wel richting marnebel gaan moeten oppassen, \'s nachts vorst, overdag dooi, regen en wind doen loshangende stenen nog wat losser komen. Best (zoals gewoonlijk?) een helm meepakken dus.

mvg
Raf



 
Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door Frederik » 25 nov 2005, 16:04

Hier een beetje van hetzelfde, er zijn vier personen die meerijden, dus kan ik moeilijk alleen beslissen, vanavond hakken we de knoop door, maar ik denk dat de kans reëel is dat we \'s middags pas gaan. In ieder geval: iedereen die rijdt, pas op voor de vrieskou.

PS: Johny, als we beslissen pas \'s middags te gaan, stuur ik je nog een mail.

[Bewerkt door Frederik op 25-11-2005 om 16:05 NL]


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door webmaster » 25 nov 2005, 16:37

Ik heb net met Anne Schulp gesproken, en er ligt nu in iieder geval (nog) geen sneeuw in Maastricht. De problemen liggen meer in Brabant en Gelderland momenteel.

Als er toch sneeuw vlt heeft een bezoek aan de groeve(s) weinig zin vrees ik, maar het middagprogramnma gaat in ieder geval door! Ik hoop dan ook \'s middags iedereen te zien. Of je \'s ochtends gaat zoeken in de groeve, laat ik aan iedereen zelf over. We houden het weerbericht in de gaten.

Wellicht is het een goed alternatief om met de trein te komen. Maastricht is in ieder geval vanuit Nederland prima per trein te bereiken. Het museum is ongeveer 15 minuten lopen vanaf het station, en staat aangegeven op bordjes.

Voor iedereen die me de auto gaat: Pas op met eventuele gladheid tijdens de buien!

Tot morgen!

[Bewerkt door webmaster op 25-11-2005 om 16:44 NL]


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door Casper » 25 nov 2005, 17:25

beste mensen... elaas elaas, ik kan (mag) echt niet komen!!! met de auto vindt m\'n vader niet vertrouwd, met de trein mag ik niet :(

heel veel plezier gewenst altegaar!


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Gaat Forumdag Maastricht door ???

Bericht door webmaster » 25 nov 2005, 20:50

Gezien de huidige extreme weersituatie is het wellicht morgen onmogelijk of onverantwoord om in Maastricht te komen. Zoeken in groeves is vanwege sneeuw in ieder geval niet mogelijk.

Ik heb net met Anne Schulp afgesproken om morgenochtend 9 uur de situatie te bekijken. Om half tien geven we uitsluitsel per mail en op het forum of de middag doorgaat of niet.

Als de dag niet door kan gaan, wordt er natuurlijk een nieuwe datum gepland!

Graag evt. afmeldingen voor 9.00 uur per mail laten weten.


[Bewerkt door webmaster op 25-11-2005 om 20:51 NL]


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door Frederik » 25 nov 2005, 21:34

Ok, dit is minder nieuws. Ik heb net begrepen dat de situatie in Nederland voorlopig nog extremer is dan in België (al spookt het hier ook wel).

Wij hebben nog steeds het plan opgevat om naar Marnebel te gaan in de voormiddag (lees: we gaan ne warme choco drinken in een duf dorpscafé, ergens in een achterhoek van Downtown Emael). Ik heb overigens nog maar zelden een groeve gezien in noodweer.

Anyway, Herman, ik hoop dat het weer een beetje kan opklaren want we hebben er echt wel zin in! (duimduim)


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
ziepe
Berichten: 1326
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:06
Been thanked: 4 times
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door ziepe » 26 nov 2005, 04:03

Ook hier veel geduim... maar het is nu ongeveer 4u in de ochtend en in het centrum van gent ligt er al 10cm sneeuw!! En het blijft maar aandikken, ik vrees er -helaas- voor...

Ziepe



The earth has music for those who listen.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 584
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door Arno » 26 nov 2005, 07:53

hallo Ziepe,
in Limburg is het weer begonnen te sneeuwen.
Hoop wel dat de middag doorgaat.
Het zoeken word natuurlijk een beslissing voor ieder zelf.

gr Arno


fossiel-hunter Arno

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door webmaster » 26 nov 2005, 08:06

Het is hier in Amsterdam bewolkt en droog (geen sneeuw). Op sommige plekken zitten de bomen zelfs nog in het blad...

Zoals gezegd zal ik om 9 uur met Anne overleggen of de dag door kan gaan.

Laat a.u.b. van te voren (liefst voor 9 uur)even weten als je niet kan komen door de sneeuw, dan kunnen we dat meewegen met de beslissing. Als te veel mensen niet kunnen komen is het denk ik beter om een andere datum te kiezen.


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
fitch
Berichten: 911
Lid geworden op: 22 aug 2005, 15:50
Antw: FOSSIEL.NET dag 26 november Maastricht !

Bericht door fitch » 26 nov 2005, 08:46

sneeuw? waar sneeuw? in Oostduinkerke is niets te zien (buiten heuse storm vanacht en hagelstenen nu)

wens jullie alle mogelijkheden en oplossingen tegemoet om er ondanks het weer een spetterende dag van te maken!


Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures


Gesloten