paas plannen??
paas plannen??
Gooi het maar eens in de groep...
Wie hebben er allemaal paas plannen gemaakt voor as weekend?
Wordt het eieren zoeken met de familie of gaan de meesten hier de natuur in met een rugzak voor ijzerwaar en hun geluk nog eens beproeven
Ik persoonlijk trek er zaterdag op uit met een collega, collega verzameld veel maar nog nooit zelf gezocht.
Zal zijn eerste fossielen zoektocht ooit worden.
De mogelijkheden waren de mergel in, naar Folkestone, of op trilobieten jacht.
Mergel was te gewoontjes??? Folkestone is logistiek iets minder gunstig... mij hoor je niet klagen, want na 1 keer op trilobietenjacht ga ik graag een 2de keer richting ardennen of eifel
Wie weet tot zaterdag?
Wie hebben er allemaal paas plannen gemaakt voor as weekend?
Wordt het eieren zoeken met de familie of gaan de meesten hier de natuur in met een rugzak voor ijzerwaar en hun geluk nog eens beproeven
Ik persoonlijk trek er zaterdag op uit met een collega, collega verzameld veel maar nog nooit zelf gezocht.
Zal zijn eerste fossielen zoektocht ooit worden.
De mogelijkheden waren de mergel in, naar Folkestone, of op trilobieten jacht.
Mergel was te gewoontjes??? Folkestone is logistiek iets minder gunstig... mij hoor je niet klagen, want na 1 keer op trilobietenjacht ga ik graag een 2de keer richting ardennen of eifel
Wie weet tot zaterdag?
oeps...
Antw: paas plannen??
Ik ben de paasdagen ergens in het Bekken van Parijs te vinden. Marijke en ik gaan dan samen met leden van de WTKG op jacht naar schelpjes uit het Eoceen (Lutetien).
[Bewerkt door Colin op 18-04-2011 om 19:26 NL]
[Bewerkt door Colin op 18-04-2011 om 19:26 NL]
'Just Pick It!'
Haha verdorie Colin, je bent mij net voor!
@Ivok; Op Trilobieten jacht vind ik altijd leuk, veel plezier en succes! ben benieuwd naar je vondsten.
@Ivok; Op Trilobieten jacht vind ik altijd leuk, veel plezier en succes! ben benieuwd naar je vondsten.
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Colin en Marijke jullie hebben mail.
En Ik ga het deze pasen maar een lekker weekendje recent houden en me bezig houden met zoetwatermolusken zoeken ... en verder met het determineren van Scaphopoda natuurlijk.
Gr, Jordy
En Ik ga het deze pasen maar een lekker weekendje recent houden en me bezig houden met zoetwatermolusken zoeken ... en verder met het determineren van Scaphopoda natuurlijk.
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- Carcharias
- Contacteer:
Ik sta de zondag en maandag op de toeristenmarkten (zondag: Cadzand-Bad en maandag: Breskens) met een fossielenstand samen met Paul
Hopelijk blijft het weer zo, want dan word het een geslaagd weekendje denk ik zomaar.
Mvg, Robbin

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Antw: paas plannen??
Markten, Fossielen stand... dat klint goed kan je jullie schema mailen wil wel een keer komen kijken.Carcharias schreef:
Ik sta de zondag en maandag op de toeristenmarkten (zondag: Cadzand-Bad en maandag: Breskens) met een fossielenstand samen met PaulHopelijk blijft het weer zo, want dan word het een geslaagd weekendje denk ik zomaar.
Mvg, Robbin
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Goh echt concrete plannen voor het weekend zijn er niet echt, maar ik kan mss mijn vriendin overtuigen om mee te rijden richting A'pen voor wat tandjes 
Dus wie weet zie ik iemand van jullie daar wel
En misschien binnenkort nog eens sinds lang egeltjes zoeken in het Limburgse.

Dus wie weet zie ik iemand van jullie daar wel

En misschien binnenkort nog eens sinds lang egeltjes zoeken in het Limburgse.
- michaelnicolai
Ik wou voor mijn verjaardag (vrijdag) naar Couvin gaan, wat Devoon-fossielen zoeken samen met mijn vriendin en een enthousiaste vriend die maar al te blij is om voor de eerste keer te gaan zoeken. Als tussenstop wou ik even stoppen in Fauquez voor graptolieten, is dit de moeite?
Greetz
Michaël
Greetz
Michaël
Hoewel Couvin niet op de planning staat...
we zijn wel in de buurt dus misschien dat we even langs wippen
een beetje afhankelijk hoe de rest van de zoektocht verloopt
we zijn wel in de buurt dus misschien dat we even langs wippen
een beetje afhankelijk hoe de rest van de zoektocht verloopt
oeps...
Wij zijn aanstaande vrijdag ochtend vroeg in de Ardennen te vinden voor de trilobietjes, tegen de Franse grens, lol.
En tegen 2de Paasdag in Het Antwerpse omgeving.
Groeten J&I.
En tegen 2de Paasdag in Het Antwerpse omgeving.
Groeten J&I.
SeeYou!