CBN:vreemde spons 8 ,,??
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
CBN:vreemde spons 8 ,,??

Hallo ,deze spons is 12 cm lang en heeft één tube in waaiervorm ,ook de dobbelsteen 5 effect.Waarschijnlijk komen morgen mijn naalden binnen en kan ik verder met deze sponzen te preppen(Ik heb deze topics appart gedaan voor het gemak van topic te openen).Deze winter zal ik me bezig houden met alle structuren in beeld te brengen en de verschillende soorten te herkennen nu eerst wat sponzen verzamelen,ik had in tweemaal CBN toch een 30 tal vreemde sponzen mee naar huis.Groetjes
strandjutters
Antw: CBN:vreemde spons 8 ,,??
Pascal,
Ben al benieuwd naar je overzicht in wording van CBN-sponsjes! Is dit trouwens een 'determinatie'-topic?
En voor mij is het opsplitsen van de topics wel leuk, maar je kán ook alles in een topic zetten. Is wel handiger voor u en een geïnteresseerde. Dan zou je wel de bestandsgrootte moeten verkleinen van je foto's: croppen, kleiner formaat, jpg aan 75% van resolutie opslaan - en dan hou je nog een scherpe foto met heel klein downloadvolume aan over. Standaard gaat een digi-fototoestel nu snel foto's aan 3MB en meer opslaan, met een 10 seconden werk maak je daar 1/10 van.
Ben al benieuwd naar je overzicht in wording van CBN-sponsjes! Is dit trouwens een 'determinatie'-topic?
En voor mij is het opsplitsen van de topics wel leuk, maar je kán ook alles in een topic zetten. Is wel handiger voor u en een geïnteresseerde. Dan zou je wel de bestandsgrootte moeten verkleinen van je foto's: croppen, kleiner formaat, jpg aan 75% van resolutie opslaan - en dan hou je nog een scherpe foto met heel klein downloadvolume aan over. Standaard gaat een digi-fototoestel nu snel foto's aan 3MB en meer opslaan, met een 10 seconden werk maak je daar 1/10 van.
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures