themadag NGV over het plioceen

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
themadag NGV over het plioceen

Bericht door Casper » 10 nov 2005, 22:38

Gaat er ook iemand van jullie naar de themadag van de NGV over het Plioceen?

deze dag is in het tno-nitg-gebouw in utrecht. toegang voor leden gratis, voor niet lesen wel 1 (!) euro :)

ik ga waarschijnlijk wel heen, en het lijkt me fantastisch interessant!!!


Post mortem we sort 'em!

 
Gebruikersavatar
Theo
Berichten: 2697
Lid geworden op: 27 mei 2005, 23:49
Been thanked: 1 time
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Theo » 11 nov 2005, 18:27

Ik krijg een mailtje als er van NGV iets doorgaat,en ja ik zou er naartoe gaan.Ik ken de heren alle drie persoonlijk.
ik heb de foto\'s van kristiaan hoedemakers genomen.
Maar ik heb gisteren een berichtje gekregen als ik niet ingeschreven was er niet meer bij kan.
Als je niet ingeschreven bent kan het niet meer.

Zal het berichtje even opsnorre.

Jongens sorry is een berichtje over de \"amonietendag in Denekamp\" dat ik ontvangen heb,het zit er stampesvol

[Bewerkt door Theo op 11-11-2005 om 18:43 NL]


Theo

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Casper » 11 nov 2005, 20:41

Dus je gaat ook heen begrijp ik?
mocht je erg graag een praatje met me willen maken...
ik ben die ene 50-\'er :) (16 om precies te zijn, moet gnoeg zijn om mij te herkennen in het gezelschap :))

[Bewerkt door Casper op 11-11-2005 om 21:55 NL]


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Theo
Berichten: 2697
Lid geworden op: 27 mei 2005, 23:49
Been thanked: 1 time
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Theo » 11 nov 2005, 21:00

Als het enigzins kan ga ik op 19 nov. naar Utrecht.
Ik ben ook een 50er,een echte.


Theo

Gebruikersavatar
nijntje
Berichten: 702
Lid geworden op: 22 aug 2005, 16:22
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door nijntje » 12 nov 2005, 10:28

hallo

ik ben er ook met mijn vader
ik heb vast en zeker iets van nijntje bij me (...tja je hebt niet voor niets een bijnaam :-) )

tja das het makkelijkst en kijk anders even bij de foto\'s van mij dan kun je me vast wel herkennen ....




het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door webmaster » 12 nov 2005, 22:05

Wellicht kom ik ook. Nog niet zeker.


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Casper » 19 nov 2005, 18:25

zoooo ik ben zojuist weer van de themadag in utrecht.
\'t was wederom fantastisch leuk en interessant!

Nijntje heb ik gevonden... maar Theo en Webmaster niet!
wel heb ik een fragmentje van een dialoog opgevangen waarin iets werdt gezegd als \"ik dacht dat jij juist veel met botten bezig was?\" Theo, ben jij misschien het lijdend voorwerp in voorgaande zin?

Vriendelijke groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Theo
Berichten: 2697
Lid geworden op: 27 mei 2005, 23:49
Been thanked: 1 time
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Theo » 19 nov 2005, 19:14

Eerst moet ik de sprekers een pluim toesteken voor de voortreffelijke spreekbeurten.Wilfried had het ongeluk als derde spreker ook over datzelfde havendok te spreken.
Ik ben er dus wel degelijk geweest,wel tot half elf in de file gestaan voor de Lekbrug,maar was nog bij de eerste op het appel.
ik zat als derde op de tafel(mag ik thuis nooit doen) links van je(als je naar de spreker keek)
De foto\'s van de tweede speker zal je wellicht wel herkent hebben (licht bruine achtergrond)omdat kristiaan niet alle achtergronden weggewerkt had.
Had Nijntje die otolieten bijzich,die ze heeft afgegeven aan de tweede spreker?Die jongedame heb ik wel gesproken.
ook heb ik nog bij een man gestaan met een leren jack die vaak in Mill ging zoeken, later bleek dat het toch niemand van het forum was.
Ik heb nog bij een jongeman gezeten die samen met Klaas iets ging doen met de gehoorsbeentjes van dolfijnen.

Wij,wij moeten elkaar dan gemist hebben, volgende keer beter.
Theo


Theo

Gebruikersavatar
Theo
Berichten: 2697
Lid geworden op: 27 mei 2005, 23:49
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door Theo » 19 nov 2005, 19:21

Theo schreef:
Eerst moet ik de sprekers een pluim toesteken voor de voortreffelijke spreekbeurten.Wilfried had het ongeluk als derde spreker ook over datzelfde havendok te spreken.
Ik ben er dus wel degelijk geweest,wel tot half elf in de file gestaan voor de Lekbrug,maar was nog bij de eerste op het appel.
ik zat als derde op de tafel(mag ik thuis nooit doen) links van je(als je naar de spreker keek)
De foto\'s van de tweede speker zal je wellicht wel herkent hebben (licht bruine achtergrond)omdat kristiaan niet alle achtergronden weggewerkt had.
Had Nijntje die otolieten bijzich,die ze heeft afgegeven aan de tweede spreker?Die jongedame heb ik wel gesproken.
ook heb ik nog bij een man gestaan met een leren jack die vaak in Mill ging zoeken, later bleek dat het toch niemand van het forum was.
Ik heb nog bij een jongeman gezeten die samen met Klaas iets ging doen met de gehoorsbeentjes van dolfijnen.

Wij,wij moeten elkaar dan gemist hebben, volgende keer beter.
Theo
Ja het liefst verzamelik botten
Je weet dat ik een voorrechtje heb...en ik maak daar heel graag gebruik van.
Al heb ik van de Vakantie (begin september) tot nu 6 stukjes in de emmer liggen voor te ontzilten.(was een volle emmer per maand, een jaar of 4-5 geleden)


Theo

Gebruikersavatar
nijntje
Berichten: 702
Lid geworden op: 22 aug 2005, 16:22
Antw: themadag NGV over het plioceen

Bericht door nijntje » 20 nov 2005, 09:35

hoi hoi

ik vond het ook een leuke dag!
een aantal tanden kunnen laten determineren en inderdaad mijn otelieten afgegeven aan christiaan hoedemakers (de tweede spreker)
ook erg mooie dingen gezien .... toch jammer dat ik er toen niet meer heb kunnen zoeken


het schattige nijntje vind de mooiste
schatten


Gesloten